اخبار سینما

سونیک خارپشت۳کی میاد؛ داستان و شخصیت ها

نویسنده : ساناز محمدی۰۷ شهریور ۱۴۰۳
0 دیدگاه

سونیک خارپشت ۳ (Sonic the Hedgehog 3) یک فیلم سینمایی در دست ساخت و دنباله‌ ای برای فیلم‌ های “سونیک خارپشت” (2020) و “سونیک خارپشت 2” (2022) است. این فیلم بر اساس سری بازی‌ های ویدیویی معروف “سونیک خارپشت” از شرکت سگا (SEGA) ساخته شده است. برای اینکه بدانید سونیک خارپشت۳کی میاد با مگ تک همراه شوید.

سونیک خارپشت ۳ کی پخش میشود

فیلم سونیک خارپشت 3 در ژانر ماجراجویی، کمدی و علمی تخیلی است که براساس اخبار منتشر شده ، فیلم سونیک خارپشت 3 (Sonic the Hedgehog 3) قرار است در تاریخ 30 آذر 1403(20 دسامبر 2024) به سینماها بیاید.

تاکنون چند تیزر از این دنباله منتشر شده، اما به نظر می‌رسد که طرفداران نیازی به انتظار طولانی برای دیدن تریلر اصلی نخواهند داشت. طبق ادعای یک اینسایدر به نام DanielRPK، تریلر جدید این فیلم در تاریخ 6 شهریور (27اوت) منتشر خواهد شد.

داستان سونیک خارپشت 3

احتمال می‌ رود سونیک خارپشت 3ظظادامه‌ ماجراجویی‌ های سونیک به همراه دوستانش، تیلز و ناکلز، در مقابل تهدیدات جدید از جمله دکتر اگمن و شد و خارپشت (Shadow the Hedgehog) باشد.
شدو که در پایان فیلم دوم معرفی شد، احتمالا نقش مهمی در داستان این فیلم خواهد داشت.هنوز جزئیات کاملی از داستان “سونیک خارپشت ۳” منتشر نشده است، اما احتمال می‌رود که ادامه‌ ماجراجویی‌های سونیک به همراه دوستانش، تیلز و ناکلز، در مقابل تهدیدات جدید از جمله دکتر اگمن و شدو خارپشت (Shadow the Hedgehog) باشد.

بازیگران و صداپیشگان سونیک خارپشت ۳

دستهنام بازیگر/صداپیشهنقش
صداپیشه بن شوارتزسونیک خارپشت، جوجه تیغی آبی
صداپیشه‌کیانو ریوزشدو خارپشت، جوجه‌ تیغی سیاه با راه‌ راه قرمز
صداپیشه‌کالین اوشاگنسیمایلز «تیلز» پراور، روباه زرد انسان‌ نما
صداپیشه‌ادریس الباناکلز اکیدنا، جنگجوی اکیدنا قرمز
بازیگران جیم کریدکتر اگمن / روباتنیک، دشمن اصلی سونیک
بازیگران جیمز مارسدنتام واچوفسکی، پدر خوانده سونیک
بازیگرانتیکا سومپترمدی واچوفسکی، همسر تام و دامپزشک محلی گرین هیل
بازیگران لی مجدوباستون، مامور سابق دولتی و دستیار وفادار دکتر اگمن
بازیگران تام باتلرفرمانده والترز، جانشین رئیس ستاد مشترک و رهبر سازمان نظامی G.U.N.
بازیگران آلیلا بروانماریا روباتنیک، نوه پروفسور جرالد روباتنیک و دخترعموی دکتر اگمن
بازیگران کریستن ریتر، سوفیا پرناس، کریستو فرناندس، جیمز ووک و جورما تاکونینامعلوم

با توجه به موفقیت‌ های فیلم‌ های قبلی، انتظارات از “سونیک خارپشت 3” بسیار بالاست. هواداران منتظر دیدن ادامه داستان و معرفی شخصیت‌ های جدیدی از دنیای سونیک هستند. یکی از مهمترین نقاط جذابیت این فیلم، حضور شدو خارپشت به عنوان یک ضد قهرمان با گذشته‌ ای پیچیده است.

دیدگاهتان را بنویسید