اخبار سینما

آیا فصل دوم سریال گیلدخت ساخته میشود؛ توضیحات کارگردان را بخوانید

آیا فصل دوم سریال گیلدخت ساخته میشود
نویسنده : سارا محمدی۱۳ شهریور ۱۴۰۲
5 دیدگاه

فصل اول سریال گیلدخت 60 قسمت داشت و آخرین قسمت آن در تاریخ 12 خرداد 1402 پخش شد. با توجه به اینکه سریال هایی که مورد توجه مخاطبان قرار می گیرند معمولا ادامه پیدا می کنند، این سوال مطرح می شود که آیا سریال گیلدخت ادامه دارد و فصل دوم آن ساخته میشود یا داستان فیلم همینجا تمام می شود؟

آیا سریال گیلدخت ادامه دارد

خیلی خلاصه اگر بخواهیم به این سوال پاسخ بدهیم باید بگوییم که ساخت فصل دوم گیلدخت هنوز مشخص نیست و هیچ خبری در مورد تایید و یا رد این خبر منتشر نشده است. در ادامه صحبت های مجید اسماعیلی کارگردان گیلدخت در پاسخ به این سوال که آیا آیا فصل دوم سریال گیلدخت ساخته میشود یا خیر را بخوانید:

با خواندن طرح و صحبت با نویسنده احساس کردم کار موفقی است و گیلدخت شروع شد، به شخصه با ساخت فصل دوم سریال ها موافق نیستم و به نظرم وقتی فصل اول یک سریال تمام می شود بهتر است همانجا آن را رها کنیم. البته در مورد اینکه سریال گیلدخت فصل 2 دارد یا نه ابتدا باید مدیران سازمان تصمیم بگیرند و بعد تهیه کننده اما نظر شخصی من این است که فصل 2 سریال گیلدخت ساخته نشود اما این نظر قطعی نیست.

سریال گیلدخت از تولیدات معاونت برون مرزی صدا وسیما است و به کارگردانی مجید اسماعیلی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی مجید آسودگان ساخته شده است. گیلدخت یک سریال تاریخی عاشقانه است و به موضوع ارباب رعیتی زمان مظفرالدین شاه و ماجرای پیچیده عشق گلنار و اسماعیل می پردازد. در گیلدخت محمود پاک نیت (تقی خان)، میترا رفیع (گلنار)، فریبا متخصص، سعید راد، ثریا قاسمی، شقایق فراهانی، سعید چنگیزیان، پریوش نظریه، رامتین خداپناهی و رضا اکبر پور (اسماعیل) ایفای نقش کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. محمدبختیاری معروف به نویسنده ماسالی گفت:

    فیلم خوبی بود؛به خصوص بازی خوب میترارفیع بامیرشکار.

  2. ناسناس گفت:

    سلام. آخرسریال همه کشته شدن به جز گلنار چطوری فصل ۲رابسازن وقتی مُردن

  3. حدیث گفت:

    فیلم خوبی بود.منو مادرم بیننده پر پا قرصش بودیم😂🤩

  4. ناشناس گفت:

    من گیل دخت رو خیلی دوست دارم به طوری که قسمت آخر گیل دخت کلی گریه کردم لطفآ فصل های بعدی رو بسازید ما عاشق گیل دخت هستیم و دوست داریم که ادامه داشته باشه چون فیلمی عالی و دل نشین بود

  5. . گفت:

    فصل دوم بسازیدچون سر نوشت آصف وبقیه رفقاش ک فرارکردن درقسمت اخرمشخص نشدو منتظریم ممنون ازتمامی عوامل سریال خوب گیلدخت