اخبار سینما

تاریخ انتشار انیمیشن wish دیزنی + خلاصه داستان

تاریخ انتشار انیمیشن wish دیزنی
نویسنده : سارا محمدی۱۷ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در سال 2023، کمپانی والت دیزنی 100 ساله شد. بنابراین، تصمیم گرفت سالگرد تاسیس خود را با ساخت یک فیلم انیمیشن با عنوان Wish جشن بگیرد. انیمیشن موزیکال wish معروف ترین فیلم های دیزنی را کنار هم جمع می کند. آرزو یک انیمیشن شبیه به موانا و انکانتو است، اما دارای سبک جدیدی است که قبلاً از دیزنی دیده نشده بود. انیمیشن آرزو کردن در ماه نوامبر در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

نام فیلم به ستاره آرزویی اشاره دارد که در تمام فیلم های این کمپانی دیده می شود. به منظور این که ایده ای در مورد این فیلم داشته باشید، ما تاریخ انتشار انیمیشن wish دیزنی، بازیگران، داستان و سایر اطلاعات را با شما به اشتراک می گذاریم.

تاریخ اکران انیمیشن آرزو (آرزو کردن)

تاریخ انتشار انیمیشن آرزو

انیمیشن آرزو دیزنی شصت و دومین انیمیشن این استودیو است، اگر بیصبرانه منتظر دیدن انیمیشن موزیکال آرزو کردن هستید باید تا تاریخ اکران آن در روز 22 نوامبر (1 آذر 1402) منتظر بمانید.

نکته جالب در مورد تاریخ انتشار انیمیشن ویش این است که انیمیشن های Encanto، Moana، هر دو فیلم Frozen و همچنین Strange World در ماه نوامبر بوده است.

تنها فیلم مهم دیگری که در همان آخر هفته با انیمیشن آرزو اکران می شود، فیلم زندگینامه ای تاریخی ناپلئون است. هر دو فیلم Dune: Part 2 و Marvels در نیمه اول نوامبر و The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes تنها یک هفته قبل از Wish منتشر می شوند.

داستان فیلم Wish چیست؟

این فیلم که لحظات موزیکال زیادی را شامل می شود، در سرزمین جادویی روزاس اتفاق می افتد که در آن زن جوانی به نام آشا اهمیت زیادی به نیازهای جامعه خود می دهد.

یک روز در حالی که آشا به اتفاقاتی که در محل زندگی اش رخ می دهد فکر می کند، تصمیم می گیرد یک آرزو کند و بعد از آن یک توپ کوچک انرژی به نام Star ظاهر می شود. آشا به کمک این توپ انرژی تمام اتفاقاتی که در محل زندگی اش رخ می دهد را حل می کند.

گروه بازیگران انیمیشن Wish

  • آلن تودیک (والنتینو)
  • آریانا دبوز (آشا)
  • کریس پاین (شاه مگنفیسنت)

تا این تاریخ تنها سه بازیگر اصلی انیمیشن آرزو دیزنی معرفی شده اند. صداپیشگی آشا، شخصیت اصلی فیلم،برعهده آریانا دبوز است. آریانا دبوز برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در نقش آنیتا در داستان وست ساید استیون اسپیلبرگ است.

کمپانی دیزنی چه فیلم های دیگری را در سال 2023 اکران خواهد کرد؟

این یک نسخه لایو اکشن است که بر اساس فیلم انیمیشن دیزنی (1989) که اقتباسی از داستانی به همین نام از هانس کریستین اندرسن ساخته شده است. در این فیلم هالی بیلی (آریل) و جونا هاور کینگ (پرنس اریک) بازی می کنند.

تاریخ اکران: 25 می.

مارولز

این فیلم بر اساس شخصیت های مارول کمیک ساخته شده است. موضوع اصلی در مورد بازپس گیری هویت و انتقام جویی از Supreme Intelligence توسط کاپیتان مارول است. این تصمیمات باعث پیامدهایی برای جهان می شوند، بنابراین برای نجات جهان او باید به دو نفر دیگر بپیوندد.

تاریخ اکران: 9 نوامبر.

Items

این فیلم در مورد ساکنان آتش، آب، خاک و هوا است که در شهر Elemental City زندگی می کنند. در میان این ساکنان دو نفر به نام امبر و وید با شخصیت های بسیار متفاوتی وجود دارند.

تاریخ اکران: 22 ژوئن.

عمارت متروکه

این فیلم از یکی از بازی های سواری موجود در تم پارک دیزنی الهام گرفته شده است. این فیلم در مورد یک زن و پسرش است که در خانه ای که توسط موجودات ماوراء الطبیعه تسخیر شده است، زندگی می کنند.

ایندیانا جونز و ندای سرنوشت

این فیلم با بازی هریسون فورد در مورد باستان شناس معروفی است که یک ماجراجویی جدید را آغاز می کند. اکران این فیلم که پنجمین فیلم از این فرنچایز است، به دلیل شیوع ویروس کرونا چندین بار به تعویق افتاده است.

تاریخ اکران: 29 ژوئن.

دیدگاهتان را بنویسید