اخبار تکنولوژی

ایکس در حال کار بر روی راهی برای مسدود کردن لینک‌ها در پاسخ‌ها

ایکس
نویسنده : دانیال نوروزی۳۰ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

ایکس در حال توسعه یک ویژگی جدید است که می تواند به مقابله با هرزنامه ها در وب سایت خود کمک کند. بر اساس اطلاعات نیما اوجی، یک محقق مستقل اپلیکیشن که در گذشته چندین ویژگی منتشر نشده ایکس را کشف کرده است، پلتفرمی که قبلاً به عنوان توییتر شناخته می شد، در حال کار بر روی قابلیت غیرفعال کردن لینک ها در پاسخ‌ها است.

بر اساس تصویری که اوجی منتشر کرده است، کاربران اگر نخواهند افراد بتوانند با یک لینک به پست‌هایشان پاسخ دهند، می‌توانند کادر مربوط به این گزینه را علامت بزنند.

کریستوفر استنلی، مدیر ارشد مهندسی امنیت در اکس، وجود این ویژگی را در پاسخ به یک پست در مورد آن تایید کرد. استنلی در پاسخ خود نوشت: «تیم من این را ساخت». علاوه بر دور نگه داشتن ربات‌های اسپم، این ویژگی همچنین می‌تواند از تبلیغ وب‌سایت‌های خود توسط کاربران واقعی در پست‌های دیگران جلوگیری کند. با این حال، همچنین می‌تواند کاربران را از ارسال لینک به منابع قانونی در صورتی که می‌خواهند اطلاعات نادرست را رد کنند و از انتشار بیشتر اخبار جعلی جلوگیری کنند، باز دارد.

اوجی قبلا متوجه شده بود که ایکس در حال آزمایش یک ارز درون برنامه‌ای است که برای کمک به سازندگان برای کسب درآمد از این پلتفرم طراحی شده است. چندین ماه پس از جعل هویت گسترده در وب سایت، او متوجه شد که این پلتفرم در حال کار بر روی ویژگی‌های جدید تأیید هویت نیز هست. او همچنین کشف کرد که این شرکت به دنبال رقابت با لینکدین با ارائه فهرست مشاغل به سازمان‌های تأیید شده است.

دیدگاهتان را بنویسید