اخبار بازی

ایکس‌باکس در رویداد گیمزکام یک شوکیس دیگر برگزار می‌کند

ایکس‌باکس
نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

ظاهرا ایکس‌باکس بازی‌های بیشتری برای نمایش دارد و گفته می‌شود که آن‌ها را در گیمزکام به نمایش خواهد گذاشت.

در حالی که مایکروسافت کاتالوگ بزرگی از بازی‌ها را در جریان رویداد اخیر خود به نمایش گذاشت، طبق گفته Parris Lilly از Kinda Funny Games و Gamertag Radio، این شرکت هنوز چیزهای بیشتری برای نشان دادن دارد و باز‌ی‌های بیشتری در Gamescom ماه آگوست به نمایش درخواهد آمد. لیلی در ResetEra گفت:

«به شما گفتم که شوکیس خوبی خواهد بود و نکته عجیب این است که چندین نفر در ایکس‌باکس، به من گفتند که حتی چیزهای بیشتری می‌توانستند نشان دهند. ظاهرا این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری یک مراسم بزرگ در جریان گیمزکام است».

Jez Cordon از Windows Central نیز این شایعه را تایید کرد. او همچنین گفت که مایکروسافت چیزهای بیشتری در اختیار دارد. کوردن در صفحه مجازی X بیان کرد:

«نکته دیوانه‌کننده در مورد Xbox Showcase این است که تنها بخشی از بازی‌های آینده ایکس‌باکس را به نمایش گذاشت».

مایکروسافت بازی‌های زیادی را در مراسم خود به نمایش گذاشت، از جمله بازی‌هایی مانند Gears of War: E-Day، DOOM: The Dark Ages، Starfield: Shattered Space، Fable و غیره. هنوز مشخص نیست که این شرکت چه بازی‌های دیگری را می‌توانست برای برای این رویداد آماده کند. خیلی‌ها گمان می‌کنند که دست مایکروسافت در ارائه بازی‌های فرست پارتی، از همیشه پرتر است. شاید ایکس‌باکس از رویداد گیمزکام برای اعلام تاریخ انتشار عناوین 2024 خود استفاده کند. تاریخ انتشار رسمی بازی‌هایی چون Avowed، Towerborne، Ara: History Untold و Starfield: Shattered Space هنوز اعلام نشده است.

آینده ایکس‌باکس در نسل نهم قطعا هیجان‌انگیز خواهد بود. از اواخر نسل هشتم تا به امروز، این شرکت استودیو کوچک و بزرگ زیادی را خریداری کرده است و حالا اولین میوه‌های این خریدها، آماده برداشت می‌شود. این شرکت سال‌های ابتدایی نسل نهم را با کمبود بازی‌های انحصاری سپری کرد، اما ظاهرا این موضوع به زودی تغییر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید