اخبار بازی

 بازی xDefiant از مچ میکینگ Skill-based استفاده نمی‌کند

نویسنده : دانیال نوروزی۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

یوبیسافت با توجه به نوع بازی انتخابی، فاکتورهای مختلفی را در xDefiant اولویت‌بندی می‌کند که بسیار متفاوت از روش سنتی مچ میکینگ در بازی‌های چند نفره است.

یوبیسافت سخت در حال کار روی بازی تیراندازی و رایگان xDefiant است که در تاریخ 21 می 2024 برای PC، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد. در یک پست وبلاگی جدید، غول بازی‌سازی فرانسوی موضع خود را در مورد مچ میکینگ مبتنی بر مهارت و نحوه برنامه‌ریزی برای استفاده از آن در این بازی را روشن کرد.

طبق این پست، یوبیسافت از مچ میکینگ مبتنی بر مهارت برای بازیکنان خود استفاده نخواهد کرد، در عوض، از عوامل مختلفی برای اطمینان از تجربه روان در سرورهای بازی مختلف استفاده می‌کند. برای مثال، حالت بازی معمولی زمان‌ها و منطقه اتصال سریع را در اولویت قرار می‌دهد، در حالی که بازی رتبه‌بندی شده، امتیاز رتبه، پلتفرم بازیکن و پلتفرم‌های میزبان را در اولویت قرار می‌دهد.

مدت‌هاست که منتظر انتشار بازی xDefiant هستیم و این پروژه با تاخیرهای زیادی همراه بوده است. با این حال، به نظر می‌رسد که چیزی تا انتشار بازی باقی نمانده است. یوبیسافت همچنین فهرستی از سلاح‌ها، جناح‌ها و نقشه‌هایی که در نسخه نهایی وحود دارد، ارائه کرد. در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از بازی منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید