اخبار تکنولوژی

ساعت هوشمند جدید شیائومی با عمر باتری فوق‌العاده تایید شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۷ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

یک ساعت هوشمند جدید شیائومی با شماره مدل M2312W1 در فهرست تأییدیه شبکه‌ای چین، TAF، ظاهر شده است. این لیست شامل تصویری از پوشیدنی و برخی مشخصات کلیدی است.

از نظر طراحی، M2312W1 شبیه به Xiaomi Watch 2 Pro است، با یک صفحه ساعت گرد و یک تاج چرخان در کناره.

ویژگی برجسته M2312W1، همانطور که توسط پرونده TAF فاش شده است، پشتیبانی آن از قابلیت eSIM است. این قابلیت به ساعت اجازه می‌دهد تا به طور مستقل به اپراتورها متصل شود و امکان برقراری تماس و ارسال پیامک بدون نیاز به تلفن هوشمند متصل را فراهم می‌کند. همچنین این تأییدیه، سازگاری با China Mobile و China Unicom، دو اپراتور اصلی شبکه چین را تأیید می‌کند.

این لیست همچنین نشان می‌دهد که این ساعت هوشمند دارای ظرفیت باتری 586 میلی‌ آمپر ساعت خواهد بود که از هر دو مدل Xiaomi Watch S3 (با ظرفیت 486 میلی‌ آمپر ساعت) و Watch 2 Pro (با ظرفیت 495 میلی‌ آمپر ساعت) بیشتر است و این نشان‌دهنده‌ی زمان استفاده‌ی طولانی‌تر با یک بار شارژ است.

ماه گذشته، M2312W1 همچنین گواهینامه کیفیت 3C را در چین دریافت کرد که از پشتیبانی شارژ 10 وات خبر می‌دهد.

در حالی که لیست تنظیم مقررات جزئیات محدودی را ارائه می‌دهد، Digital Chat Station (DCS)، افشاگر دنیای تکنولوژی در ویبو، اطلاعات بیشتری در مورد این ساعت هوشمند به اشتراک گذاشته است.

به گفته DCS، این پوشیدنی جدید دارای صفحه نمایش OLED، سنجش ضربان قلب، GPS برای مسیریابی و NFC برای پرداخت‌های بدون تماس خواهد بود.

DCS همچنین اشاره کرد که ویژگی اصلی این دستگاه عمر باتری طولانی‌تر آن خواهد بود، که با توجه به اینکه بزرگترین باتری را در بین پوشیدنی‌های شیائومی در سال گذشته دارد، قابل انتظار است. طبق گفته این افشاگر، شیائومی همچنین قصد دارد نرم‌افزار اختصاصی خود، Surge OS، را روی این ساعت نصب کند.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا M2312W1 به سری Xiaomi Watch 3 تعلق دارد یا در دسته Xiaomi Watch S قرار می‌گیرد. با این حال، جزئیات بیشتر باید در روزهای آینده فاش شود. ما مطمئن خواهیم شد که شما را در جریان قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید