اخبار تکنولوژی

ویژگی‌­های جدید یوتیوب برای محافظت از نوجوانان

نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گوگل همچنان به فکر افزودن ویژگی‌های بیشتری به یوتیوب برای جلوگیری از قرار گرفتن نوجوانان در معرض محتوای مضر است. یوتیوب در حال حاضر قوانین سخت‌گیرانه‌­ای دارد که از نوجوانان در پلتفرم خود محافظت می‌کند، اما همیشه افرادی هستند که راهی برای دور زدن آن‌ها پیدا می­‌کنند.

اوایل این هفته، یوتیوب مجموعه جدیدی از ویژگی‌ها را معرفی کرد که محافظت از نوجوانان را بیشتر می‌کند. این شرکت، این ویژگی‌­ها را با مشارکت کمیته مشورتی جوانان و خانواده‌­ها توسعه داده و در هفته­‌های آینده اجرا خواهد کرد.

همان طور که گفته شد، یوتیوب اعلام کرد که اکنون پیشنهاد تماشای ویدیوهای مرتبط با بعضی محتواها را محدود می‌کند؛ مثلا محتوایی که ویژگی­‌های فیزیکی را مقایسه می‌­کند و برخی از اندام‌ها را نسبت به سایرین ایده‌­آل­‌تر نشان می­‌دهد، سطوح خاص تناسب اندام یا وزن بدن را مقایسه می‌­کند و یا پرخاشگری اجتماعی را به شکل ارعاب به تصویر می­‌کشد.

تغییر دیگری که در این هفته اعلام شد، اصلاح کامل ویژگی‌های Take a Break و یادآوری‌های زمان خواب است تا از نظر بصری برجسته‌تر و به صورت مداوم ظاهر شوند. این تغییرات برای بینندگان زیر 18 سال که در حساب‌هایشان این یادآوری‌ها به‌طور پیش‌فرض روشن است، رایج‌تر خواهد بود.

همچنین لازم به ذکر است که این ویژگی‌ها باید در فیلم‌های کوتاه و بلند ظاهر شوند، یا یک تنظیم پیش‌فرض برای یادآوری‌های Take a Break در هر بازه زمانی تنظیم شود.

سرانجام، یوتیوب اعلام کرد که پنل‌های منابع بحران را به یک تجربه تمام صفحه جدید گسترش می‌دهد که امیدواریم این کار به بینندگان کمک کند تا وقتی در یوتیوب سوالات خاص مربوط به خودکشی، خودآزاری و اختلالات درونی را جستجو می‌کنند، موضوعات راهنمایی و آموزنده به آن‌ها پیشنهاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید