اخبار بازی

بازی The Elder Scrolls VI زود معرفی شد تا طرفداران آرام شوند!

بازی The Elder Scrolls VI زود معرفی شد تا طرفداران آرام شوند!
نویسنده : دانیال نوروزی۰۵ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تاد هاوارد، مدیر استودیو بتسدا، فقط می‌خواست به طرفداران اطمینان دهد که بتسدا روی The Elder Scrolls 6 کار می‌کند.

در یک مصاحبه با MinnMax، بروس نسمیت، بازیساز شرکت بتسدا که به عنوان طراح سیستم‌ روی Starfield کار کرد، اذعان داشت که این شرکت تصمیم گرفت تا The Elder Scrolls 6 را خیلی زود معرفی کند، زیرا «چنگال‌ها و مشعل‌ها روشن بودند». نسمیت شدیدا اعتقاد دارد که بازی‌ها باید تنها 6 ماه قبل از انتشارشان معرفی شوند. او می‌گوید:

«نظر تاد [هاوارد] که اتفاقا من با آن موافقم، این است که صنعت بازی‌های ویدیویی خاطرات کوتاهی دارد. شرکت‌هایی که سال‌ها زودتر شروع به تبلیغ بازی‌های خود می‌کنند، خودشان را خراب می‌کنند. بهترین زمان برای شروع تبلیغات در مورد آن، شش ماه قبل از انتشار است.»

نسمیت در ادامه در مورد تصمیم شرکت برای معرفی زودهنگام The Elder Scrolls 6 صحبت می‌کند. این بازی در سال 2018 معرفی شد و حتی در اوایل سال جاری، فیل اسپنسر گفت که هنوز بیش از 5 سال تا انتشار آن باقی مانده است. به گفته نسمیت، این معرفی در نهایت به منظور آرام کردن طرفداران این سری و کمپانی انجام شد. نسمیت گفت:

«تنها این دلیل که چنگال‌ها و مشعل‌ها روشن بودند، باعث شد که تاد بگوید: «بله، ما Elder Scrolls 6 را معرفی خواهیم کرد، واقعا این اتفاق خواهد افتاد». اما من شرط می‌بندم که شما تا شش ماه قبل از انتشار بازی، اطلاعات زیادی در مورد جزئیات آن نمی‌شنوید که باید هم همینطور باشد. فکر می‌کنم این بهترین رویکرد است و [هاوارد] ثابت کرده که این فرمول واقعا خوب جواب می‌دهد، حداقل برای بتسدا.»

در حالی که ما جزئیات زیادی در مورد The Elder Scrolls 6 در اختیار نداریم، نسمیت بیان کرده است که این بازی دارای مکانیک‌های سطح‌بندی مشابه با نسخه قبلی خود، یعنی The Elder Scrolls 5: Skyrim خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید