اخبار تکنولوژی

آنر از عینک هوشمند Movie Glasses رونمایی کرد

نویسنده : عضو تحریریه۱۶ اسفند ۱۴۰۱
0 دیدگاه

Honor Movie Glasses یکی از محصولاتی است که در مراسم معرفی محصول آنر در 6 مارس رونمایی شد. این عینک بسیار سبک است و تنها 80 گرم وزن دارد و تا 500 نیت روشنایی چشم‌نوازی ارائه می‌دهد. علاوه بر این ویژگی‌ها، این عینک یک تجربه تماشای مجازی منحصر به فرد را برای انواع محتوای ویدیویی ارائه می‌دهد.

وزن سبک عینک‌های فیلم آنر باعث می‌شود استفاده از آن‌ها بسیار راحت باشد و همچنین درون این عینک‌ها از یک پنل Micro OLED استفاده می‌شود که 500 نیت روشنایی ارائه می‌کند. وضوح 1920 در 1080 پیکسل، نرخ تجدید 60 هرتز و PPD تا 49 را دارا است. عینک آنر می‌تواند تصاویری تا 201 اینچ را به صورت مجازی به نمایش بگذارد. این عینک دارای زاویه دید 46 درجه است و دارای گواهی محافظت از چشم در نور آبی کم Rheinland است.

نکته جالب در طراحی عینک این است که عینک فیلم آنر دارای دو بلندگوی نزدیک گوش با میدان صوتی 360 درجه است. این دستگاه با یک میکروفون دوگانه برای برقراری ارتباط بی‌نظیر و راحت ترکیب می‌شود. با این حال دستگاه برای کارکرد باید به تلفن همراه، تبلت یا کامپیوتر متصل شود. عینک آنر یک رابط USB-C برای اتصال دارد.

قیمت عینک آنر 2499 یوان (360 دلار) در چین است و در حال حاضر هیچ نشانه‌ای از در دسترس بودن احتمالی این محصول در بازارهای دیگر وجود ندارد.

 آنر نشان داده که هم‌چنان به دنبال به روز رسانی و افزایش کیفیت محصولات خود است که طراحی عینک آنر نشانی از همین شکوفایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید