اخبار تکنولوژی

اپلیکیشن Huawei Health از گوگل پلی حذف شد!

نویسنده : عضو تحریریه۱۴ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ساخت و توسعه اپلیکیشن‌های سلامت و سبک زندگی در قرن بیست و یکم به قدری سرعت گرفته‌است که شمارش آن‌ها ناممکن شده‌است؛ Huawei Health نیز یکی از این اپلیکیشن‌ها است که توسط غول فناوری چین ساخته شده و توسعه پیدا کرده‌است.

اخیرا این اپلیکیشن بسیار سر و صدا کرده‌است، چراکه دیگر در فروشگاه گوگل در دسترس نیست و تنها در صفحات غیر رسمی ناامن و یا برنامه هواوی اپ گالری قابل دانلود است.

بروزرسانی اپلیکیشن هواوی هلث نیز خبرساز شده بود، چراکه آخرین بروزرسانی این اپلیکیشن مربوط به سال 2020 است که حتی آخرین محصولات پوشیدنی هواوی مانند Band 7 نیز از آن پشتیبانی نمی‌کنند.

بنابراین شاید منطقی به نظر برسد که هواوی نیز از این برنامه دست شسته‌است و گوگل پلی نیز آن را حذف کرده‌است؛ طرفداران این برنامه قبلا از اپ گالری برای پیدا کردن نسخه بروز آن استفاده می‌کردند. جالب است بدانید که این اپلیکیشن همچنان در اپ استور اپل و گلکسی استور سامسونگ موجود است.

با این وجود اگر کماکان طرفدار هواوی Health هستید و نیاز به دانلود این برنامه دارید، می‌توانید آخرین نسخه از سیستم عامل هارمونی او اس هوآوی را نصب کرده و سپس هواوی اپ گالری را نصب کرده و از نسخه به روز آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید