اخبار تکنولوژی

شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G را رونمایی کرد

شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G را رونمایی کرد
نویسنده : عضو تحریریه۱۵ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

چندی پیش شرکت شیائومی از یک گوشی نسل چهارمی ارزان‌ قیمت با نام Redmi Note 12 4G رونمایی کرد و حالا گوشی دیگری را در همان کلاس به‌نام Redmi Note 12 Pro 4G رونمایی کرده است. بهتر است بدانید که این گوشی ارتباطی با دیگر Proهای این خانواده نداشته و علاوه بر طراحی متفاوت از پردازنده‌ای نسبتا قدیمی در طراحی آن استفاده شده است.

 اطلاعات Redmi Note 12 Pro 4G که در حساب کاربری شیائومی اندونزی منتشر شد، نشانگر این است که این گوشی از لحاظ ظاهری با دیگر اعضای خانواده ردمی نوت 12 متفاوت بوده و در ترکیب لنزهای دوربین به تجربه‌های قبلی این برند شباهت دارد. براساس اطلاعات منتشر شده این تلفن همراه در دو رنگ مشکی و آبی به بازار خواهد آمد.

صفحه‌نمایش دستگاه یک 6.67 اینچی OLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش حداکثر 120 هرتز است. بالای این پنل درون حفره مرکزی به دوربین سلفی گوشی وجود دارد که برخی منابع از 16 مگاپیکسلی بودن آن اطلاع داده‌اند.

ردمی نوت 12 فورجی که نسخه غیر پروی این مدل جدید است به یک شارژر 33 واتی مجهز بود و در این گوشی جدید نوت 12 پرو فورجی از یک باتری حجیم 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که آن را یک شارژ کاملا سریع 67 واتی همراهی می‌کند. همچنین Redmi Note 12  پرو فورجی جدید با چیپست اسنپدراگون 732G، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و جزیره دوربین یادآور سری Redmi Note 11 است.

نوت 12 پرو فورجی بدون پشتیبانی از 5G  عرضه شده و تبادلات سیم‌کارتی در آن به شبکه 4G LTE  محدود است. جک 3.5 میلی‌متری هدست نیز در لیست مشخصات این گوشی دیده می‌شود. سایر مشخصات شامل فیلمبرداری 4K، بلندگوهای استریو و جک 3.5 میلی متری صدا و همچنین پشتیبانی از Dolby Vision Atmos است.

دیدگاهتان را بنویسید