اخبار بازی

ماموریت‌های بازی Suicide Squad: Kill the Justice League پس از اتمام داستان قابل تجربه خواهند بود

نویسنده : دانیال نوروزی۱۰ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پس از تمام کردن کمپین بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، بازیکنان می‌توانند ماموریت‌های آن را مجددا انجام دهند و پاداش‌های بیشتر دریافت کنند.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League امروز برای دارندگان نسخه Deluxe وارد مرحله دسترسی زودهنگام شد و سرورهای بازی به دلیل مشکلی که به طور خودکار داستان را برای بازیکنان تمام می‌کرد، بلافاصله از کار افتادند. در همین حال، Rocksteady تایید کرد که قابلیت Story Replay در زمان عرضه در دسترس خواهد بود.

مدیر انجمن استودیو، Darroch Brown، در پرسش و پاسخ اخیر خود در Reddit، فاش کرد که ماموریت‌های داستان پس از پایان کمپین، مجددا قابل تجربه خواهند بود. پنج سطح سختی در متروپولیس برای این کار وجود دارد که دشواری بازی را افزایش می‌دهند، اما پاداش بیشتری نیز به همراه خواهند داشت. این ویژگی برای طرفداران سبک لوتر شوتر چیز جدیدی نیست، اما گنجاندن آن در بازی قابل قدردانی است.

براون همچنین تایید کرد که محتوای پایانی بازی، از ماموریت‌ها گرفته تا باس‌ها، به صورت انفرادی نیز قابل تجربه هستند. او همچنین مجددا بر ویژگی Social Squad تاکید کرد. این قابلیت با تکنولوژی‌های به‌روز هوش مصنوعی گره خورده است که البته هنوز مشخص نیست در چه ابعادی استفاده خواهد شد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ 13 بهمن 1402 (2 فوریه 2024) در سراسر جهان برای ایکس‌باکس سری اکس و اس، پلی‌استیشن 5 و PC عرضه می‌شود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد بازی، از جمله برنامه‌های پس از عرضه استودیو، با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید