اخبار تکنولوژی

نمایشگر بیرونی نسل جدید Z FLIP بزرگ‌تر خواهد بود

نمایشگر بیرونی نسل جدید Z FLIP بزرگ‌تر خواهد بود
نویسنده : عضو تحریریه۱۴ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

دلایل زیادی در پس پرده فروش فوق‌العاده گلکسی زد فلیپ 4 در بازار تلفن‌های همراه تاشو است، اما نمایشگر کوچک 1.9 اینچی Super AMOLED آن که در قسمت بیرونی یک صفحه نمایش خمیده 6.7 اینچی با فرکانس 120 هرتز وجود دارد، قطعا از نقاط قوت این تلفن‌همراه به حساب نمی‌آید!

در مقایسه با رقبا، به طور قطع می‌توان گفت که صفحه نمایش کوچک سامسونگ گلکسی Z FLIP 4 یکی از نقاط ضعف این تلفن‌همراه تاشو بوده‌است، چراکه به عنوان مثال موتورلا در نسل سوم Razr، یک صفحه نمایش 2.7 اینچی بزرگ‌تر را به نمایش گذاشته است و حتی به‌نظر می‌رسد نسخه جدیدتری از Razr با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر در راه است که البته برای طرفداران سامسونگ نگران کننده نیست چراکه غول فناوری کره‌ای و رهبر بازار تلفن‌های همراه تاشو به‌طور شگفت‌انگیزی در حال آماده‌سازی برای یک ارتقای بزرگ در نسل بعدی Z FLIP است.

طبق چند تصویر مفهومی و ویدئیی که توسط SuperRoader منتشر شده است و در آن طراحی Z Flip 5 نشان داده‌ شده‌است، بخش نمایشگر بیرونی Z Flip 5 تا حد امکان فضای بیشتری را پوشش داده و این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا بدون نیاز به باز کردن گوشی کارهای بیشتری را انجام دهد.

پیش از این ادعا می‌شد که صفحه نمایش Z FLIP 5 به دو بخش جداگانه تقسیم خواهد شد اما با افشاگری‌های SamMobile این ادعا را بی‌اساس خواند و گویا صفحه نمایش بیرونی این پرچمدار شکلی کاملا غیرمتعارف و شیاردار پیدا می‌کند و اندازه‌ای بین 3 تا 4 اینچ دارد.

چندی پیش نیز Ice Universe، افشاگر خوش سابقه، بخشي از مشخصات فني دو گوشي گلكسي زد فولد ۵ و گلكسي زد فليپ ۵ را فاش كرد؛ بر اساس این افشاگری، دو گوشي گلكسي زد فولد ۵ و گلكسي زد فليپ ۵ سامسونگ به لولاي جديدي با ساختار مشابه قطره ي آب مجهز مي شوند. اين لولا تاخوردگي نمايشگر را از بين مي برد يا بسيار كمتر از قبل مي كند. هر دو تاشدني جديد سامسونگ به لطف گواهي IPX۸ دربرابر نفوذ آب مقاوم خواهند بود.

این تغییرات ظاهری اما به این معنا نیست که سامسونگ از باطن پرچمدار خود غافل شده‌است؛ تضمین شده‌است که هر دو گوشی Z Flip 5 و Z Fold 5 بر گلکسی S23، S23+ و S23 Ultra غلبه خواهند کرد، تلفن‌های همراهی که برخی از بهترین‌های اندرویدی هستند که می‌توان در حال حاضر خرید.

حتی با وجود اینکه جزئیات بیشتری از این پرچمدار فاش نشده‌است، جزئیات با اهمیتی مانند ظرفیت باتری یا قابلیت های دوربین، گلکسی زد فلیپ 5 بدون شک یک رقیب قدرتمند برای عنوان بهترین گوشی تاشو در جهان است و با قیمت رقابتی، قطعاً محبوب ترین مدل در فصل تعطیلات پیش روی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید