اخبار سینما

این 10 نفر پردرآمدترین بازیگران مرد جهان در سال 2023 هستند

پردرآمدترین بازیگران مرد جهان در سال 2023
نویسنده : سارا محمدی۲۴ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

10 بازیگر مرد پردرآمد جهان در سال 2023 در ادامه معرفی شده اند. این بازیگران به موفقیت های قابل توجهی در حرفه خود دست یافته اند. آن ها در برخی از بهترین فیلم های تاریخ سینما نقش آفرینی کرده و میلیون ها دلار دستمزد گرفته اند. از فیلم های اکشن گرفته تا درام، این بازیگران سازگاری و استعداد خود را در ژانرهای مختلف نشان داده اند. در پروژه های آینده، این بازیگران قرار است موفقیت خود را ادامه دهند و جایگاه خود را در میان بزرگ ترین نام های هالیوود حفظ کنند.

بیایید نگاهی بیاندازیم به 10 بازیگر مرد پردرآمد سال 2023 و فیلم ها و نقش هایی که به خاطر آن دستمزد بالایی دریافت کرده اند.

تام کروز (Tom Cruise): 100 میلیون دلار

پردرآمدترین بازیگران مرد جهان در سال 2023: تام کروز

بدون شک تام کروز یکی از نام های بزرگ هالیوود و پردرآمدترین بازیگر مرد جهان در سال 2023 است. او بخشی از بزرگ ترین فیلم های پرفروش تاریخ بوده است، ازجمله فرنچایز ماموریت غیرممکن. کروز قرار است برای فیلم بعدی خود یعنی ماموریت غیرممکن 8 در نقش ایتان هانت،  100 میلیون دلار دستمزد دریافت کند. این فیلم قرار است در سال 2023 اکران شود و از همین حالا سر و صدای زیادی در میان طرفداران ایجاد کرده است.

ویل اسمیت (Will Smith): 35 میلیون دلار

پردرآمدترین بازیگران مرد جهان در سال 2023: ویل اسمیت

ویل اسمیت بازیگری است که در ژانرهای مختلف نقش آفرینی می کند. طی سال های گذشته، او بخشی از موفق ترین فیلم های هالیوود بوده است، ازجمله علاءالدین، پسران بد تا ابد و جوخه انتحار. اسمیت قرار است برای فیلم بعدی خود یعنی کینگ ریچارد مبلغ 35 میلیون دلار دستمزد دریافت کند. او در این فیلم نقش ریچارد ویلیامز، پدر ستاره های تنیس ونوس و سرنا ویلیامز را بازی می کند.

لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio): 30 میلیون دلار

پردرآمدترین بازیگران مرد جهان در سال 2023: لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو نیاز به معرفی ندارد. او به خاطر بازی در فیلم از گور برخاسته برنده جایزه اسکار برای بهترین بازیگر شد و در برخی از بزرگ ترین فیلم های تاریخ سینما مانند تایتانیک و تلقین بازی کرده است. دی کاپریو برای بازی در فیلم به نام «بالا رو نگاه نکن»، 30 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد.

برد پیت (Brad Pitt): 30 میلیون دلار

پردرآمدترین بازیگران مرد جهان در سال 2023: برد پیت

برد پیت نامی آشنا در صنعت سرگرمی است. او جوایز بی شماری را برای بازیگری دریافت کرده است، ازجمله اسکار برای فیلم روزی روزگاری در هالیوود. قرار است پیت برای بازی در فیلم قطار سریع السیر مبلغ 30 میلیون دلار دریافت کند. این فیلم بر اساس یک رمان ژاپنی ساخته شده و در آن پیت نقش یک هیتمن را بازی می کند.

دواین جانسون (Dwayne Johnson): 22.5 میلیون دلار

پردرآمدترین بازیگران مرد جهان در سال 2023: دواین جانسون

دواین جانسون که با نام راک شناخته می شود، یکی از شناخته شده ترین چهره های هالیوود است. او بخشی از بزرگ ترین فرانچایزهای تاریخ بوده است، ازجمله سریع و خشمگین و جومانجی. جانسون قرار است بیش از 22.5 میلیون دلار برای بازی در فیلم آینده بلک آدام به دست آورد. این فیلم بر اساس شخصیت دی سی کامیکس به همین نام ساخته شده است و جانسون در نقش شخصیت اصلی بازی می کند.

ویل فرل و رایان رینولدز (Will Ferrell and Ryan Reynolds): هر یک 20 میلیون دلار

پردرآمدترین بازیگران مرد جهان در سال 2023: ویل فرل و رایان رینولدز

ویل فرل و رایان رینولدز دو نفر از بامزه ترین بازیگرهای هالیوود هستند. در سال های اخیر، این دو بازیگر در برخی از موفق ترین کمدی های ازجمله برادران ناتنی و ددپول بازی کرده اند. قرار است هر یک از این دو بازیگر برای فیلم بعدی خود با نام «سرزنده» 20 میلیون دلار دستمزد دریافت کنند. این فیلم یک اقتباس موزیکال از سرود کریسمس است که رینولدز در نقش ابنزر اسکروج و فرل نقش شبح هدیه کریسمس را بازی می کنند.

کریس همسورث (Chris Hemsworth): 20 میلیون دلار

پردرآمدترین بازیگران مرد جهان در سال 2023: کریس همسورث

کریس همسورث بیشتر به خاطر بازی در نقش ثور در دنیای سینمایی مارول شناخته می شود. او همچنین در فیلم های موفقی خارج از این مجموعه، ازجمله فیلم استخراج، مردان سیاه پوش: بین المللی نقش آفرینی کرده است. همسورث قرار است برای فیلم بعدی خود با عنوان «فیوریوسا» 20 میلیون دلار دستمزد بگیرد. این فیلم پیش درآمدی بر فیلم مکس دیوانه: جاده خشم است که در آن همسورث نقش دمنتوس را بازی می کند.

وین دیزل (Vin Diesel): 20 میلیون دلار

پردرآمدترین بازیگران مرد جهان در سال 2023: وین دیزل

وین دیزل به خاطر بازی در نقش دومنیک تورتو در فرانچایز سریع و خشمگین به شهرت رسیده است. او همچنین بخشی از فیلم های موفق خارج از فرنچایز، از جمله سری xXx و سرگذشت ریدیک بوده است. دیزل برای بازی در فیلم سریع و خشمگین 10، 20 میلیون دلار به دست آورد. این فیلم جدیدترین قسمت از این فرانچایز طولانی مدت است.

تام هاردی (Tom Hardy): 20 میلیون

پردرآمدترین بازیگران مرد جهان در سال 2023: تام هاردی

تام هاردی یک بازیگر با استعداد است که در طول دوران حرفه ای خود نقش های متنوعی را بازی کرده است. او بخشی از فیلم های موفق مانند مکس دیوانه: جاده خشم و ونوم بوده است. قرار است هاردی برای بازی در فیلم بعدی خود با نام فرقه جنگ مبلغ 20 میلیون دلار دستمزد دریافت کند. این فیلم یک تریلر نظامی است و هاردی نقش تام شید را ایفا می کند.

واکین فینیکس (Joaquin Phoenix): 20 میلیون دلار

پردرآمدترین بازیگران مرد جهان در سال 2023: واکین فینیکس

واکین فینیکس بازیگری است که به خاطر بازی های عالی و متحول کننده اش شناخته شده است. او برای بازی در فیلم جوکر برنده جایزه اسکار شده و در فیلم های موفقی مانند او و استاد نیز حضور داشته است. فینیکس قرار است برای بازی در فیلم جدید توشه (Kitbag) 20 میلیون دلار دریافت کند. این فیلم یک درام تاریخی است و فینیکس در نقش ناپلئون بناپارت ظاهر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید