اخبار تکنولوژی

سازمان فناوری اطلاعات: 500 میلیارد تومان تسهیلات برای تولید گوشی داخلی در نظر گرفته شده است

500 میلیارد تومان برای تولید گوشی داخلی
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۳ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به نقل از ایرنا، رئیس سازمان فناوری اطلاعات با اعلام خبر راه‌اندازی سامانه رضایت سنجی از خدمات کارکنان دولت، از تخصیص بودجه 500 میلیارد تومانی برای تولید گوشی‌ هوشمند ساخت داخل خبر داد.

محمد خوانساری معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در حاشیه نمایشگاه کتاب تهران در غرفه مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری پاسخگوی سوالات و دغدغه‌های شهروندان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بود، اظهار داشت: یکی از موارد مهمی که در روز جهانی ارتباطات با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و در اختیار مردم قرار گرفت، سامانه رضایت‌سنجی از خدمات کارکنان دولت بود.

تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تولید گوشی همراه داخلی

خوانساری در ادامه گفت: «یکی برنامه‌ها تولید گوشی هوشمند داخلی است که امسال حداقل 500 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای آن در نظر گرفته شده است و هدف ما ساخت یک میلیون دستگاه گوشی هوشمند است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات در ادامه به توسعه سیستم‌عامل بومی اشاره کرد و گفت: حمایت‌هایی برای توسعه سیستم عامل داریم که منابعی برای آن لحاظ شده و شرکت‌هایی اعلام توانمندی کرده‌اند که در سال 1402 به سرانجام‌ خوبی خواهد رسید.

باید دید چه آینده‌ای در انتظار صنعت تولید گوشی هوشمند در کشور خواهد بود و آیا بالاخره می‌توانیم به موفقیت بزرگی در این زمینه برسیم یا خیر.

نظر شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید