اخبار تکنولوژی

7 سال آپدیت نرم‌افزاری در انتظار سری گلکسی اس 24

galaxy update up to 7 years
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۳ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سامسونگ یکی از نخستین شرکت‌های سازنده گوشی اندرویدی بود که در جهت افزایش مدت تعهد به کاربر برای آپدیت سیستم‌عامل اقدام به عمل آورد. ابتدا ۳ سال و سپس ۴ سال تعهد آپدیت اندروید را ارائه داد که جمعا با یک سال آپدیت امنیتی، گوشی‌های سامسونگ تا 5 سال آخرین به‌روزرسانی را دریافت می‌کردند.

پس از آن‌ که گوگل با پیکسل ۸ وعده ۷ سال آپدیت داد، سامسونگ به این فکر افتاده است تا زمان ارائه آپدیت‌های نرم‌افزاری خود را بهبود بخشد. به همین دلیل گمان می‌رود سری گلکسی اس۲۴ تا ۷ سال آپدیت دریافت کنند. البته تایید رسمی برای این خبر وجود ندارد و این ادعا توسط یک سایت خبری مطرح شده است.

Samsung unveils Android 14 One UI 6.0

منبع خبری به این موضوع اشاره نکرده که آیا این 7 سال شامل آپدیت‌های بزرگ سیستم عامل یا فقط مربوط وصله‌های امنیتی است. همچنین مشخص نیست آیا سامسونگ این تعهد را به مدل‌های فعلی اعمال خواهد کرد یا خیر. در حال حاضر سری S23 و Z5 تعهد 4 سال آپدیت اندروید و 5 سال وصله امنیتی دارند. این خبر تا حد شایعه‌ای کم‌اعتبار است و تا رونمایی از S24 مشخص نمی‌شود. پیش‌بینی ما احتمال 5 سال آپدیت اندروید و 7 سال وصله‌های امنیتی است، زیرا سامسونگ سعی دارد با اپل برابری کند.

نظر شما در این مورد چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید