اخبار تکنولوژی

کاهش 79 درصدی کاربران فعال روزانه Threads

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۴ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شبکه اجتماعی تردز پس از معرفی، با استقبال گسترده کاربران مواجه شد و توانست ظرف چند روز اول به بیش از 100 میلیون کاربر فعال برسد. اما براساس آمارهای ارائه شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل Similarweb، تعداد کاربران فعال روزانه و مدت زمان حضور آنها در این شبکه، طی یک ماه کاهش قابل توجهی داشته است.

طبق این گزارش، در تاریخ 7 ژوئیه تعداد کاربران فعال روزانه تردز 49 میلیون نفر بوده اما در 7 آگوست با کاهش 79 درصدی به 10 میلیون نفر رسیده است. این آمار نشان می‌دهد محبوبیت اولیه تردز به سرعت رو به کاهش گذاشته است.

در ایالات متحده نیز این رقم از 2.3 میلیون نفر در ژوئیه به 576 هزار نفر در آگوست رسیده است. میانگین زمان روزانه استفاده کاربران آمریکایی از تردز نیز از حدود 14 تا 21 دقیقه، به 3 دقیقه کاهش یافته است. این در حالی است که تعداد کاربران فعال روزانه شبکه اجتماعی X در اندروید بیش از 100 میلیون نفر بوده و هر کاربر به‌طور میانگین روزانه 25 دقیقه از آن استفاده می‌کند.

به نظر می‌رسد که تب و تاب استفاده از شبکه اجتماعی جدید متا به طرز عجیبی کاهش پیدا کرده است و باید دید با این وضع، تردز می‌تواند دوام داشته باشد یا خیر؟

نظر شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید