اخبار سینما

فیلمی از زندگی بازیگر «برباد رفته» ساخته می‌شود

فیلمی از زندگی بازیگر «برباد رفته» ساخته می‌شود
نویسنده : تحریریه۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

کارلا گوجینو، بازیگر سرشناس سینما، در فیلم زندگینامه‌ای با عنوان «The Florist» نقش ویوین لی، اسطوره پرده نقره‌ای هالیوود را بازی خواهد کرد. این فیلم به کارگردانی نیک سندو است و به مبارزه لی با اختلال دوقطبی در دهه 1960 و آماده شدن او برای بازی در نقش اصلی اقتباس جان گیلگود از نمایشنامه «ایوانف» اثر چخوف در برادوی می‌پردازد.

فیلمنامه این اثر را جیس بارتوک بر اساس جعبه‌ای از نامه‌های عاشقانه نوشته است. لی با بازی در نقش اسکارلت اوهارا، شخصیت محوری فیلم «بر باد رفته» در سال 1939 در مقابل Clark Gable، جایگاه خود را در تاریخ سینما تثبیت کرد. او همچنین نقش ماندگار بلانش دوبوآ را در مقابل مارلون براندو در فیلم «اتوبوسی به نام هوس» محصول 1951 ایفا کرد.

گوجینو در این باره به ورایتی گفت:

من از اینکه فرصتی برایم فراهم شده تا زنی به پیچیدگی، تناقض و جذابیت ویوین را کشف کنم، بسیار هیجان‌زده هستم. از همان لحظه که فیلمنامه را خواندم، می‌دانستم که «The Florist» سفری است که باید آن را دنبال کنم.

قرار است این فیلم در اواخر تابستان در فیلادلفیا فیلمبرداری شود. شخصیت لی با بازی گوجینو با جوزف پن، یک کهنه‌سرباز جنگ جهانی دوم و گل فروش ساده‌ای که در حین تحویل گل با لی برخورد می‌کند، هم مسیر می‌شود. در همین زمان، این ستاره سینما برای درمان با الکتروشوک به یک مرکز روانپزشکی محلی مراجعه می‌کند.

خلاصه داستان فیلم می‌گوید:

در میانه جنون، لی و پن به منبع حقیقت، زیبایی و عشق یکدیگر تبدیل می‌شوند.

عوامل فیلم:

  • کارگردان: نیک سندو
  • نویسنده: جیس بارتوک
  • بازیگران: کارلا گوجینو (در نقش ویوین لی)
  • تهیه‌کنندگان: لورن هیل-ریکوف، جنا مک
  • شرکت‌های تولید: Vinyl Foote Productions

تاریخ اکران: اواخر تابستان 2024 محل فیلمبرداری: فیلادلفیا

دیدگاهتان را بنویسید