اخبار بازی

یک کارگردان جدید برای بازی Far Cry انتخاب شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

درو هولمز (Drew Holmes) که پیش از این داستان بازی‌های Far Cry Primal و Far Cry 5  را نوشته بود، مسئولیت فرنچایز تیراندازی Far Cry را بر عهده گرفت.

از فرنچایز Far Cry می‌توان به عنوان یکی از بزرگترین و موفق‌ترین آی‌پی‌های تاریخ یوبیسافت (Ubisoft) نام برد و اگرچه هنوز (حداقل به صورت رسمی) اطلاعات زیادی در مورد آینده این فرنچایز در دسترس نیست، ما اکنون می‌دانیم که چه کسی قرار است در آینده نزدیک، این سری را مدیریت کند.

همانطور که VGC گزارش داد، بازی Far Cry یک مدیر آی‌پی جدید پیدا کرد که سابقه نویسندگی و طراحی داستان نسخه‌های دیگری از این فرنچایز را بر عهده داشته است. هولمز که پیش از این نقش اصلی را در توسعه داستان بازی‌های Far Cry Primal و Far Cry 5 ایفا کرد، این خبر را در صفحه لینکدین خود تایید کرد و در پستی نوشت:

چند ماه هیجان انگیز را پشت سر گذاشتم… خوشحالم که خبر ارتقای مقام خود به مدیر آی‌پی Far Cry را به شما اطلاع می‌دهم. ما چیزهای بزرگی در اختیار داریم. اگر می‌خواهید بخشی از تکامل بعدی این برند بزرگ باشید، ارتباط خود با ما را حفظ کنید!

هولمز قبل از شروع فعالیتش در یوبیسافت، در استودیو ایرشنال (Irrational) کار می‌کرد، جایی که او یکی از نویسندگان اصلی BioShock Infinite در کنار کن لوین ( Ken Levine) بود. قبل از آن، او به عنوان نویسنده در استودیو ولیشن (Volition) فعالیت داشت، جایی که او روی سه نسخه اصلی Saints Row کار کرد.

با ورود به جهان Far Cry، باید دید که هولمز چه چیزهای بزرگ دیگری به فرنچایز اضافه می‌کند. اگرچه یوبیسافت هنوز هیچ اعلامیه‌ای رسمی در این خصوص منتشر نکرده است، اما منابع و افشاگران مختلف ادعا می‌کنند که Far Cry 7 و یک بازی مستقل چند نفره Far Cry  هر دو در دست توسعه هستند و قرار است در پاییز 2025 عرضه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید