اخبار بازی

بازی اسلندرمن باز هم در دست ساخت است؛ افسانه‌ای ساختگی اما ترسناک!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۶ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اسلندرمن، یکی از افسانه‌های محلی معروف آمریکایی که از سال ۲۰۰۹ محبوبیت زیادی پیدا کرده، دستمایه آثار مختلف تلویزیونی، سینمایی و حتی بازی‌های ویدیویی شده و استودیو Blue Isle که سابقا بازی Slender: The Arrival را تولید کرده بود، ظاهرا روی یک نسخه جدید از این بازی کار می‌کند.

سال ۲۰۰۹ بود که افسانه اسلندرمن -مردی سه متری با صورتی صاف و بسیار مخوف و ترسناک- در اینترنت مورد استقبال قرار گرفت و خیلی زود تبدیل به یکی از معروف‌ترین و ترسناک‌ترین شخصیت‌ها شد. برجسته‌ترین حضور او در بازی‌های ویدیویی به دو بازی Slender: The Eight Pages و Slender: The Arrival در سال ۲۰۱۳ برمی‌گردد.

اما اکنون به تازگی شمارش معکوسی در وب‌سایت Slenderarrival.com ظاهر شده که برخی حدس می‌زنند ممکن است یک بازی جدید یا ریمستر و بازسازی از بازی‌های قبلی این شخصیت در راه باشد. شمارش معکوس از امروز تا یک ماه دیگر ادامه دارد و باید دید منتظر چه چیزی می‌توانیم باشیم. با اینکه اسلندرمن صرفا یه افسانه ساخته شده و خیالی است، اما باعث بروز یک سری اتفاقات و حتی تراژدی‌های واقعی هم شده است؛ یکی از آن‌ها مربوط به دو دختر ۱۲ ساله بود که به وجود اسلندرمن اعتقاد داشتند و یکی از این دختر‌ها، دیگری را ۱۹ بار مورد حمله با چاقو قرار داد. وی باور داشت که اسلندرمن او را وادار به این کار کرده، در حالی که پدر این دختر به بیماری اسکیزوفرنی مبتلا بوده و ظاهرا دختر او هم از این بیماری رنج می‌برد.

گفتنی است شبکه HBO در مورد این تراژدی یک مستند هیجان‌انگیز ساخته است.

دیدگاهتان را بنویسید