اخبار بازی

ظاهرا ادامه بازی Star Wars Jedi: Survivor در دست ساخت است

نویسنده : دانیال نوروزی۲۰ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به نقل از منبع Tech4Gamers، دو آگهی شغلی جدید از سوی سازندگان بازی Star Wars Jedi: Survivor نشان می‌دهد که استودیو ریسپاون مشغول چیدن مقدمات ساخت ادامه این بازی محبوب و موفق است.

بازی Star Wars Jedi: Survivor در آپریل سال جاری میلادی منتشر شد و بازخوردهای بسیار خوبی را کسب کرد و توانست مانند بازی اول یعنی Star Wars Jedi: Fallen Order سال ۲۰۱۹، از هر لحاظ موفق باشد. کاملا منطقی است که الکترونیک آرتز قسمت دیگری از ماجراجویی کال کستیس را تدارک ببیند.

اولین مورد از دو لیست شغلی که در پورتال مشاغل الکترونیک آرتز ظاهر می‌شود، برای یک هنرمند ارشد VFX است، به ویژه برای یکی بازی جنگ ستارگان. فهرست دوم برای یک طراح ارشد مبارزات، باز هم برای تیم جنگ ستارگان است. با این حال، این به طور خاص برای تیم ریسپاون اینترتینمنت است که مسئولیت ساخت بازی جنگ ستارگان جدای را بر عهده دارد.

در گزیده‌ای از مصاحبه کارگردان بازی با IGN، استیک آسموسن گفته بود که همیشه قصد داشته تا یک سه گانه جنگ ستارگان بسازد. وجود این آگهی‌های شغلی و موفقیت تجاری و مردمی دو بازی گذشته، ساخت قسمت سوم را حتمی‌تر از همیشه کرده است.

باید دید استودیو ریسپاون چه زمانی از نسخه سوم Star Wars Jedi رونمایی می‌کند و این بازی قرار است چه تفاوت‌هایی با دو نسخه قبلی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید