اخبار بازی

ویدیویی از بازی چند نفره و کنسل شده Insomniac Games منتشر شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۴ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

قبلا از نقض اطلاعاتی Game Insomniac معلوم شده بود که این استودیو یک عنوان چند نفره به نام Marvel’s Spider-Man: The Great Web را لغو کرده است.

پس از لو رفتن گسترده داده‌های استودیو Insomniac Games در ماه دسامبر، مشخص شد که این استودیو مشغول کار روی یک بازی چندنفره Spider-Man به نام Marvel’s Spider-Man: The Great Web بوده است که در نهایت، توسط سونی کنار گذاشته شد. اکنون، یک تریلر از این بازی لغو شده به صورت آنلاین منتشر شده است که احتمالا تریلر معرفی آماده شده از بازی را نشان می‌دهد.

این تریلر که ابتدا توسط Insider Gaming به اشتراک گذاشته شد (همانطور که انتظار می‌رفت، در رسانه های اجتماعی بازتاب زیادی داشت)، جزئیات کلیدی بازی را فاش می‌کند. در این بازی، پنج بازیکن با هم متحد می‌شدند تا Sinister Six را شکست دهند. این تریلر تعدادی شخصیت قابل بازی از جمله پیتر پارکر، مایلز مورالس، زن عنکبوتی، ونوم، سیلک و چندین گونه مختلف از مردان عنکبوتی را به نمایش می‌گذارد.

طبق گفته Insider Gaming، داستان اصلی بازی برپایه جهان‌های مختلف بود. Scarlet Witch دروازه مولتی‌ورس را باز می‌کند و به مردان عنکبوتی مختلف اجازه می‌دهد تا با هم در برابر تهدیدات مشترک مبارزه کنند. طبق چیزی که در تریلر دیدیم، بازیکنان گزینه‌های شخصی‌سازی زیادی را برای شخصیت‌ها و قهرمانان خود داشتند. افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن است که این پروژه لغو شده، به عنوان یک تجربه MMO مشابه Grand Theft Auto Online ساخته شده بود.

اطلاعات فاش شده همچنین نشان می‌دهند که این استودیو، در حال کار روی بخش چند نفره برای عناوین بعدی خود، از جمله Wolverine است. مشخص نیست که آیا آن برنامه‌ها هنوز در جای خود هستند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید