اخبار بازی

اخبار مربوط به Marvel’s Wolverine به زودی منتشر می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۰۵ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

علیرغم لو رفتن اطلاعات بازسازی Silent Hill 2، Astro Bot بعدی و بازی Concord، هنوز PlayStation Showcase جدید معرفی نشده است، ولی شایعه شده که بازی Marvel’s Wolverine در آن حضور دارد. با این حال، توییت جدیدی از Insomniac Games تمام انتظارات را کاهش داده است.

پس از انتشار پستی درباره Ratchet and Clank در ایکس، یکی از کاربران درباره Marvel’s Wolverine سوال کرد. استودیو Insomniac پاسخ داد: «ما اخبار را زمانی به اشتراک خواهیم گذاشت که زمان مناسب باشد و اکنون زمان مناسبی نیست.»

البته جزئیات این بازی به دلیل حمله هکرها در دسامبر گذشته که بیش از 1.3 میلیون فایل به بیرون درز کرد، منتشر شده است. یک سند داخلی حاکی از عرضه این بازی اواخر سال 2026 بود. همچنین بازی Marvel’s X-Men برای سال 2030 و دنباله آن برای سال 2033 برنامه‌ریزی شده است. استودیو Insomniac هنوز عناوین X-Men را به طور رسمی معرفی نکرده است.

بازی Marvel’s Wolverine که در سال 2021 به طور انحصاری برای پلی‌استیشن 5 معرفی شد، یک بازی مستقل است که به داستان‌های موجود در دنیای مارول متصل نیست (اگرچه دنیایی مشابه با بازی‌های Marvel’s Spider-Man دارد). با این حال، تیم سازنده می‌خواهد به DNA چیزی که شخصیت ولورین را بسیار محبوب می‌کند، احترام بگذارد. همچنین به دنبال فرصت‌هایی برای ارائه احساس تازگی در این بازی است.

این بازی نوید یک اثر بزرگ‌سالانه را می‌دهد زیرا والت دی ویلیامز، نویسنده اصلی Spec Ops: The Line، به عنوان کارگردان روایی روی آن کار می‌کند. برای جزئیات بیش‌تر در آینده، با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید