اخبار بازی

بازی Ace Combat 8 احتمالا پروژه بزرگ بعدی Bandai Namco است

نویسنده : دانیال نوروزی۰۵ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

پروژه Chronicle با پشتیبانی استودیوهای ILCA (که در حال کار روی Ace Combat بعدی است) و ORCA، در دست توسعه قرار دارد.

کمپانی Bandai Namco عناوین مورد انتظار زیادی در دست ساخت دارد، از Dragon Ball: Sparking! ZERO تا Little Nightmares 3، همگی پروژه‌های جذابی به نظر می‌رسند. با این حال، طبق گفته میدوری (افشاکننده سگا و Atlus)، به نظر می‌رسد که «پروژه بزرگ» بعدی این ناشر، Ace Combat 8 ​​خواهد بود. او در پاسخ به کاربری در توییتر که درباره بازسازی احتمالی Tales of Destiny پرسید، گفت:

«پروژه بزرگ بعدی Bandai Namco، پروژه Chronicle است که با پشتیبانی ILCA و ORCA در دست ساخت قرار دارد. من فکر می‌کنم که این پروژه Ace Combat 8 ​​خواهد بود.»

اگرچه پیش‌بینی این موضوع در حال حاضر سخت است، اما آنچنان هم دور از انتظار نیست. ساخت نسخه جدید Ace Combat در آگوست 2021 تایید شد و مدیر برند، Kazutoki Kono، اشاره کرد که آن‌ها از Unreal Engine 5 برای ساخت این بازی استفاده خواهند کرد. Bandai Namco با ILCA همکاری کرد تا ساخت این عنوان را هدایت کند و حتی یک شرکت جدید در سال 2022 با نام Bandai Namco Aces تاسیس کرد. به گفته Bandai Namco، هدف از این سرمایه‌گذاری‌ها، ارائه بازی‌های سطح بالا و فراتر از انتظار به طرفداران است. بر اساس لیست شغلی قبلی استودیو، Chronicle می‌تواند یک محصول کاملا جدید و منحضربه‌فرد باشد.

مثل همیشه، باید منتظر تایید رسمی باشیم. با توجه تایید حضور این ناشر در رویداد Summer Game Fest در تاریخ 18 خرداد 1403 (7 ژوئن 2024)، ممکن است بازی مذکور در این مراسم معرفی شود. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید