اخبار بازی

اولین اطلاعات از بازی کال آو دیوتی 2024 به بیرون درز کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در حالی که همه می‌دانیم هر سال باید منتظر یک نسخه جدید از سری کال آو دیوتی باشیم، اما اینکه بازی بعدی چه داستانی دارد و به کدام نسخه وصل است، هیجان زیادی را برای علاقه‌مندان به همراه دارد. به تازگی یکی از بازیگران نسخه بعدی بازی کال آو دیوتی در پست فیس‌بوکی خود به این بازی اشاره کرد.

لوک چارلز استافورد که ظاهرا روی نسخه بعدی بازی کال آو دیوتی به عنوان یکی از بازیگران فعالیت می‌کند و از چهره او برای یکی از کاراکترهای داخل بازی استفاده می‌شود، در فیس‌بوک خبر داد که اکتیویژن از چهره و شخصیت او برای یکی از کاراکترها استفاده می‌کند. او همچنین به بازی Black Ops 2 اشاره کرد که احتمالات زیادی را به وجود آورده است.

بازی سال آینده کال آو دیوتی به نام Cerberus شناخته می‌شود و توسط استودیو ترای‌آرک، سازنده سری بازی‌های بلک آپس توسعه پیدا می‌کند. اگر نظرات و صحبت‌های اتافورد را نظر بگیریم، احتمالا نسخه سال آینده ادامه‌ای بر سری معروف کال آو دیوتی بلک آپس خواهد بود که طرفداران بی‌شماری را خوشحال می‌کند.

یکی از منابع خبری معتبر به نام اینسایدر گیمینگ با بررسی نام رتکلیف، شخصیتی که لوک چارلز استافورد به آن در پست خود اشاره کرده، عنوان کرد که او می‌تواند یک سرباز بریتانیایی باشد که بین سال‌های ۱۹۷۰ تا ۱۹۹۷، نزدیک به ۳۰ سال در جوخه SAS خدمت داشته است.

با این حال از طرفی برخی انتظار دارند که سال آینده بازی مدرن وارفر 3، ادامه‌ای بر بازی سال گذشته منتشر شود، اما باید تا زمان اعلام رسمی اکتیویژن منتظر ماند.

دیدگاهتان را بنویسید