اخبار سینما

اسامی و عکس های بازیگران سریال نیوکمپ منوچهر هادی

اسامی و عکس های بازیگران سریال نیوکمپ منوچهر هادی
نویسنده : تحریریه۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سریال «نیوکمپ» جدیدترین ساخته «منوچهر هادی» و محصول سال 1402 است. این سریال طبق معمول آثار «منوچهر هادی» در ژانر کمدی است و پخش آن از 17 اردیبهشت آغاز شده است.

این سریال داستان خانواده‌ای است برای رسیدن به خوشبختی تلاش می‌کنند تا زمانی که اتفاقی رویایی برای آن‌ها می‌افتد.

از دیگر عوامل «نیوکمپ» می‌توان به «زینب تقوایی» که تهیه‌کننده این سریال است و «بابک کایدان» به عنوان نویسنده آن اشاره کرد.

در این مطلب به بازیگران این سریال اشاره شده است:

اکبر عبدی

«اکبر عبدی» که حضور او به عنوان پدربزرگ خانواده در این سریال فقط به قسمت اول منتهی می‌شود از جمله شخصیت‌های شیرین این سریال است که انتظار می‌رفت حضور پررنگ‌تری در این سریال داشته باشد.

این بازیگر که با فیلم‌هایی چون «مادر» ساخته «علی حاتمی»، «اجاره نشین‌ها» ساخته «داریوش مهرجویی»، «دلشدگان» ساخته «علی حاتمی»، «آدم برفی» ساخته «داوود میرباقری» و دیگر فیلم‌هایی که نقش‌های خاطره انگیزی در آن‌ها ایفا کرده است تا به امروز در سن 63 سالگی اثبات کرده که ذره‌ای از توانایی‌های وی در بازیگری کم نشده است.

«اکبر عبدی» در تمام دوره بازیگری خود افتخاراتی چون سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد برای فیلم‌های «مادر» و «خوابم می‌آد» را دریافت کرده است. لازم به ذکر است که این بخشی از جوایز وی در این سال‌ها است.

حسن معجونی

«حسن معجونی» که کار خود را با بازیگری و کارگردانی تئاتر آغاز کرده، از دیگر بازیگران «نیوکمپ» است. او که نقش پدر خانواده را در این فیلم بازی می‌کند، این روزها حضور پررنگی در شبکه نمایش خانگی دارد و در سریال «رهایم کن» نیز ایفای نقش کرده است.

اولین حضور «حسن معجونی» در سینما با فیلم «همیشه پای یک زن در میان است» ساخته «کمال تبریزی» بود و سپس با آثاری چون «کنعان»، «برف روی کاج‌ها»، «قصه‌ها»، «خوک»، «بی‌حسی موضعی»، «لتیان» و «آبادان یازده 60» بر درخشش خود در دنیای سینما افزود.

البته لازم به ذکر است که «حسن معجونی» زمانی که در سریال‌های «شمعدانی» و «مسافران» ایفای نقش کرد به شهرت بیشتری بین عموم مردم دست پیدا کرد.

او تا کنون توانسته جوایزی چون «ماریا» بهترین بازیگر مرد برای فیلم «خوک» و «اسپک تاکل» از جشنواره تئاتر زوریخ برای نمایش «در میان ابرها» را کسب کند. البته این جوایز در میان مجموعی از افتخارات وی در جشنواره‌های داخلی است.

گیتی قاسمی

چهره «گیتی قاسمی» یادآور بازی درخشان وی در سریال «زیرخاکی» است و درخشش وی در نقش‌هایی که ایفا می‌کند نشان از منشا تئاتری دارد که او بازیگری را با آن شروع کرده است.

«گیتی قاسمی» که تاکنون در آثاری چون «خروج»، «سد معبر»، «ویلایی‌ها»، «چهارشنبه» و «جان دار» ایفای نقش کرده است، برای بازی در فیلم «ویلایی‌ها» ساخته «منیر قیدی» نامزد سیمرغ بهترین بازیگر مکمل زن شد.

این بازیگر که نقش مادر خانواده در فیلم «نیوکمپ» را ایفا می‌کند به خوبی توانسته در این نقش ظاهر شود.

از ماندگار ترین آثار تئاتر وی می‌توان به نمایش «کو کوی کبوتران حرم» به کارگردانی «افسانه ماهیان» اشاره کرد.

لادن ژاوه‌وند

«لادن ژاوه‌وند» از جمله بازیگرانی است که حضور او در دنیای سینما را می‌توان شانس زندگی دوباره دانست. او که از کودکی به همراه پدرش دچار اعتیاد به مواد مخدر شده بود، اتفاقات ناگواری چون زندان، از دست دادن عزیزان و این دست سختی‌ها را به واسطه مواد مخدر تجربه کرده بود.

«لادن ژاوه‌وند» اولین تجربه بازی در مقابل دوربین سینما را در فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» ساخته «هومن سیدی» تجربه کرد و سپس در فیلم‌هایی چون «شنای پروانه» ساخته «محمد کارت»، «آینده» ساخته «امیر پورکیان»، «غریزه» ساخته «سیاوش اسعدی» و اخیرا نیز در سریال «نیوکمپ» ساخته «منوچهر هادی» نقش مادربزرگ خانواده را ایفا کرده است.

لازم به ذکر است که «لادن ژاوه‌وند» در تمامی این آثار به خوبی از پس ایفای نقش‌ها بر آمده و می‌توان گفت بازیگری دارای استعداد است.

حامد آهنگی

«حامد آهنگی» کمدینی است که در برنامه خندوانه شناخته شد اما با اجرای برنامه‌ی «شب آهنگی» و حضور در برنامه‌هایی چون «جوکر»، «شب‌های مافیا» و «شام ایرانی» توانست محبوبیت بیشتری کسب کند.

او اخیرا در سریال «نیوکمپ» ایفای نقش کرده است و در آنجا نقش پسر خانواده را دارد.

از آثار سینمایی وی می‌توان به «چند می‌گیری گریه کنی2» و «ایران 68» اشاره کرد.

بهاره افشاری

«بهاره افشاری» بازیگری که با سریال «او یک فرشته بود» به شهرت رسید و می‌توان گفت این سریال شروعی ناموفق برای وی بود به این علت که نقشی منفی را زمانی ایفا کرد که ذهنیت تمام مردم با مثبت و منفی بودن شخصیت‌ها نسبت به بازیگر آن شخصیت نیز تغییر می‌کرد.

«بهاره افشاری» علاوه بر سریال‌های تلویزیونی در آثار سینمایی چون «تسویه حساب»، «گشت ارشاد2» و «دردسر بزرگ» نیز ایفای نقش کرده است.

این بازیگر اخیرا در شبکه نمایش خانگی حضور پررنگی داشته، علاوه بر سریال «نیوکمپ» و «ممنوعه» در آثاری چون «شب‌های مافیا» و «پدرخوانده» نیز حضور داشته است.

ایمان صفا

«ایمان صفا» بازیگری است که از سال 1385 وارد عرصه‌های تئاتر و تصویر شده است اما زمانی در این راه به شهرت رسید که در سریال «نیسان آبی» به کارگردانی «منوچهر هادی» به ایفای نقش پرداخت.

لازم به ذکر است که برنامه «شب‌های مافیا» نیز در محبوبیت وی تاثیر گذار بوده است.

«ایمان صفا» تا کنون در آثاری چون «بخارست» ساخته مسعود اطیابی، «فسیل» ساخته کریم امینی و «شنای پروانه» ساخته «محمد کارت» ایفای نقش کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید