اخبار سینما

آدام درایور و لئا سیدو بازیگران فیلم جدید لئوس کاراکس

آدام درایور و لئا سیدو بازیگران فیلم جدید لئوس کاراکس
نویسنده : تحریریه۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

لئوس کاراکس، کارگردان مشهور فرانسوی، پروژه جدید سینمایی خود را با حضور ستارگانی چون آدام درایور و لئا سیدو آغاز خواهد کرد. این خبر پس از آن منتشر شد که هفته آینده فیلم یک ساعته «این من نیستم – C’est Pas Moi» کاراکس در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم کن به نمایش درمی‌آید.

بر اساس گزارش رسانه فرانسوی لوموند، فیلمبرداری پروژه جدید کاراکس به زودی آغاز خواهد شد، اما جزئیات بیشتری از داستان یا عنوان فیلم هنوز فاش نشده است. این همکاری تازه میان کاراکس و درایور است، پس از فیلم موزیکال تجربی “آنت” در سال 2021 که در آن ماریون کوتیار نیز نقش داشت.

کاراکس به عنوان یکی از کارگردانان شاخص سینمای مستقل فرانسه شناخته می‌شود و معمولا بین ساخت فیلم‌هایش فاصله چندساله می‌اندازد. از سال 1984 تاکنون تنها شش فیلم بلند را کارگردانی کرده است. فیلم «آنت» با بودجه 15 میلیون دلاری ساخته شد، اما تنها 3 میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد، اگرچه از سوی برخی منتقدان به دلیل پیچیدگی فرمی مورد ستایش قرار گرفت.

آدام درایور که سال گذشته در فیلم «فراری» بازی کرد، امسال نیز در جشنواره کن با فیلم «مگالوپلیس» ساخته فرانسیس فورد کاپولا حضور خواهد داشت. این بازیگر هالیوودی اکنون به پروژه جدید کاراکس نیز پیوسته است که می‌تواند یکی دیگر از آثار تجربی و خلاقانه این کارگردان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید