اخبار سینما

پاسخ آدام درایور به تمسخر ظاهرش در یک برنامه زنده

پاسخ آدام درایور به تمسخر ظاهرش در یک برنامه زنده
نویسنده : تحریریه۱۵ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

آدام درایور، بازیگر، برای پاسخ به سوالی درباره ظاهرش در مصاحبه اخیر با کریس والاس مورد تحسین قرار گرفته است.

والاس، مجری برنامه «Who’s Talking to Chris Wallace» شبکه سی‌ان‌ان، به طور مستقیم از درایور پرسید که آیا او شبیه یک ستاره فیلم معمولی به نظر نمی‌رسد و آیا ظاهر فیزیکی‌اش مانعی در کارش بوده است.

سوال والاس به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفت، بسیاری از آن‌ها آن را «زشت» و «بی‌ادبانه» خواندند. با این حال، درایور با شوخ‌طبعی و خودتخریبی با سوال برخورد کرد.

درایور گفت:

من به طور مداوم کار کرده‌ام، که خوب است، با افرادی که همیشه می‌خواستم با آن‌ها کار کنم. بنابراین از این نظر، مانع نبوده است. من آنطور که هستم به نظر می‌رسم، نمی‌توانم آن را تغییر دهم. بنابراین فکر می‌کنم به من کمک کرده است.

وقتی والاس از درایور پرسید که آیا ظاهرش هرگز مانعی در کارش بوده است، درایور شوخی کرد:

یک مانع در شکستن آینه‌ها در هر کجا که می‌روم و داشتن بدنی نامتناسب و بزرگ که نمی‌توانم از درها عبور کنم، یا بیشتر لباس‌ها یا بیشتر ماشین‌ها را سوار شوم. به جز این، خوب است.

پاسخ درایور به دلیل بلوغ و توانایی او در منحرف کردن سوال مزاحم والاس مورد تحسین قرار گرفته است. بسیاری همچنین خاطرنشان کرده‌اند که موفقیت درایور به عنوان بازیگر علیرغم ظاهر غیرمعمول او گواهی بر استعداد اوست.

درایور در حال حاضر در حال تبلیغ فیلم جدید خود، «Ferrari» است، که در آن نقش راننده افسانه‌ای مسابقه Enzo Ferrari را بازی می‌کند. این فیلم قرار است در تاریخ 25 دسامبر در سینماها اکران شود.

دیدگاهتان را بنویسید