اخبار سینما

آدام دواین «مارول» را علت افول کمدی‌های سنتی می‌داند

آدام دواین «مارول» را علت افول کمدی‌های سنتی می‌داند
نویسنده : تحریریه۱۷ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

«آدام دواین» بازیگر کمدی آمریکایی، طی مصاحبه‌ای در پادکست «این هفته گذشته» با تئو ون، نظریه جالبی مطرح کرد. او معتقد است فیلم‌های ابرقهرمانی مارول و سایر فیلم‌های ابرقهرمانی، باعث افول کمدی‌های سنتی هالیوود شده‌اند.

دواین که سابقه بازی در سریال های موفقی همچون ورکاهولیکس و پیچ پرفکت را دارد، عنوان کرد که فیلم‌های مارول به شدت به طنز و شوخی وابسته هستند (مانند مرد مورچه ای و نگهبانان کهکشان) و عملا جایگزین کمدی های رسمی هالیوود شده‌اند.

او گفت:

امروزه وقتی به کمدی‌ها نگاه می‌کنید می‌گویید این یک کمدی واقعی نیست. جک ها و بیت‌های طنز کجاست؟ هنوز هم سریال‌های کمدی خوبی وجود دارد اما کمدی سینمایی… سخت شده. نظریه من این است که فیلم‌های ابرقهرمانی مارول، کمدی را خراب کرده‌اند. فکر می‌کنم وقتی برای دیدن فیلم 200 میلیون دلاری ابرقهرمانی به سینما می‌روید، انتظار دارید ارزش پولتان را داشته باشد. در حالی که کمدی‌ها این چنین نیستند. پس شما ترجیح می‌دهید چیزی با ارزش 200 میلیون دلار ببینید تا یک کمدی کوچک. علاوه بر این، آن‌ها کمدی‌های ابرقهرمانی را هم بامزه می‌سازند. مثلا وقتی صحبت یک سنجاب را می‌شنوید با خود می‌گویید این خیلی بامزه است!

دواین تاکید کرد که سابقا هر استودیویی چندین کمدی در سال تولید می‌کرد اما اکنون تعداد آن‌ها به شدت کاهش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید