اخبار سینما

سریال افعی پیمان معادی (کمدی پربازیگر نمایش خانگی) کی پخش میشود؟

سریال افعی پیمان معادی
نویسنده : سارا محمدی۰۸ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شبکه نمایش خانگی با حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون روز به روز جذاب تر شده و مخاطبان بیشتری پیدا می کند. یکی از سریال های جدید شبکه نمایش خانگی “افعی” به نویسندگی پیمان معادی است که به عنوان بازیگر نقش اول نیز در این سریال حضور دارد. طبق اعلام روابط عمومی ساترا سریال افعی در 3 ماهه اول 1402 مجوز تولید گرفته و در حال گذراندن مراحل ساخت است. در ادامه اطلاعات موجود در مورد زمان پخش سریال افعی پیمان معادی از شبکه نمایش خانگی و هر آنچه می دانیم آورده شده است.

زمان پخش سریال افعی

اخبار دقیقی در مورد زمان دقیق پخش سریال افعی اعلام نشده اما آنچه قطعی است اخذ مجوز ساترا برای تولید این سریال است همچنین طبق آخرین شنیده ها سریال افعی به کارگردانی سامان مقدم (کارگردان نهنگ عنبر و قلب یخی) مرحله پیش تولید را پشت سر گذاشته و فیلمبرداری آن قرار بوده از اوایل خرداد ماه 1402 آغاز شود. اگر فیلمبرداری سریال افعی آغاز شده باشد می توانیم انتظار پخش این سریال تا قبل از پایان سال 1402 را داشته باشیم. به محض اطلاع از زمان دقیق پخش سریال افعی پیمان معادی آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

سریال افعی از کجا پخش میشود؟

سریال کمدی افعی قرار است از پلتفرم فیلم نت پخش شود و یکی از آثار اختصاصی آن خواهد بود. برای تماشای سریال افعی از شبکه نمایش خانگی فیلم نت باید اشتراک آن را خریداری کنید.

بازیگران و عوامل سریال افعی

تاکنون حضور بازیگران زیر در سریال افعی تقریبا قطعی شده است:

  • پیمان معادی (بازیگر نقش اول)
  • نوید محمدزاده
  • مهران مدیری
  • پژمان جمشیدی
  • ویشکا آسایش

افعی یکی سریال کمدی است.

کارگردان سامان مقدم
نویسندگانپیمان معادی
پویا مهدوی زاده
ژانرکمدی – خانوادگی
مناسب برایهمه سنین

دیدگاهتان را بنویسید