اخبار تکنولوژی

اینستاگرام به‌ چت‌بات هوش مصنوعی مجهز می‌شود!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۷ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

این روزها تمام شبکه‌های اجتماعی مشغول توسعه‌ی چت‌بات‌های اختصاصی خود هستند. اسنپ چت یکی از اولین شبکه‌های اجتماعی بود که پای چت بات‌های هوش مصنوعی را به اکوسیستم خود اضافه کرد. حالا ظاهرا نوبت اینستاگرام رسیده است تا اکوسیستم خود را به چت‌بات‌ هوش مصنوعی تجهیز کند.

طبق اسکرین شاتی که از یک منبع معتبر به نام الساندرو پالوزی منتشر شده است، اطلاعاتی در مورد این ربات چت در اختیار ما قرار می‌گیرد. به عنوان مثال با این ربات چت می‌توانید با 30 شخصیت مختلف هوش مصنوعی صحبت کنیم.

ظاهرا اینستاگرام روی توسعه‌ی این ربات چت عجله‌ای ندارد و می‌خواهد همه‌ چیز را محتاطانه پیش ببرد؛ چرا که تجربه‌ی عجله‌ی اسنپ چت در توسعه ربات چت اختصاصی خود تقریبا ناموفق بود و کاربران رضایت چندانی از چت بات این شبکه اجتماعی ندارند.

طبق تصویر منتشر شده از پالوزی، ربات چت اینستاگرام می‌تواند به سوالات شما پاسخ دهد و در برخی از زمینه‌های استفاده از این شبکه اجتماعی، به شما مشاوره دهد.

یکی دیگر از مواردی که چت بات اینستاگرام به شما کمک می‌کند انجام دهید، نوشتن پیام و کپشن است؛ در واقع این چت بات به شما کمک می‌کند خلاق‌تر باشید.

در حال حاضر نمی‌دانیم که متا از کدام سورس چت بات برای اینستاگرام قرار است استفاده کند؛ البته متا چندین مدل زبان چت بات دارد که هرکدام در نوع خود بهترین هستند.

نظر شما در مورد استفاده چت بات هوش مصنوعی در اینستاگرام چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید