اخبار بازی

بازی Alan Wake 2 با تخفیف بزرگی در فروشگاه Epic Games به فروش می‌رسد!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Alan Wake 2، پروژه تحسین شده و ترسناک ردمی، با تخفیف خوبی در فروشگاه Epic Games و رایانه‌های شخصی به فروش می‌رسد.

سال 2023 سال شلوغی برای طرفداران ویدیو گیم بوده است که در طی آن شاهد انتشار بازی‌های خوب و بد زیادی بوده‌ایم. در چند ماه گذشته، ترافیک انتشار بازی‌های جدید دو برابر شده است، به این معنی که ممکن است حتی فرصتی برای تجربه همه عناوین جدید پیدا نکرده باشید. بازی Alan Wake 2 یکی از این عناوین بود، بازی تحسین شده و ترسناک رمدی که در حال حاضر با تخفیف خوبی روی رایانه‌های شخصی به فروش می‌رسد.

فروشگاه Epic Games تنها جایی است که می‌توانید این عنوان منتشر شده توسط Epic Games را روی رایانه‌های شخصی خریداری کنید. این بازی در حال حاضر با قیمت 33.49 دلار (در مقابل قیمت معمولی آن که 49.99 دلار است) به فروش می‌رسد. این تخفیف هنگام پرداخت اعمال می‌شود. کسانی که بازی را در این تخفیف خریداری می‌کنند به لوازم تزئینی اختصاصی Alan Wake در Fortnite نیز دسترسی خواهند داشت.

دنباله‌ی ترسناک و بقای Alan Wake از Remedy Entertainment، به شکل گسترده‌ای از سوی منتقدان و تماشاگران با تعریف و تمجید روبه‌رو شد و با هشت نامزدی در چندین بخش رویداد The Game Awards، از جمله بهترین بازی سال، بیشترین نامزدی را در این رویداد دارد. با این حال، بازی در نمودار 150 بازی پرطرفدار Circana برای ماه اکتبر ایالات متحده قرار نگرفت.

بازی Alan Wake 2 برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC در دسترس است. استودیو Remedy Entertainment همچنین در سال 2024 دو بسته الحاقی برای این عنوان منتشر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید