اخبار بازی

بسته الحاقی بازی Alan Wake 2 منتشر می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۱۹ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

استودیو Remedy Entertainment علاوه بر نمایش اولین بسته الحاقی بازی Alan Wake 2، نسخه‌ فیزیکی آن که قرار است پاییز امسال عرضه شود را تایید کرد.

قبل از عرضه بازی Alan Wake 2، Remedy Entertainment تایید کرد که در سال 2024 دو بسته الحاقی از بازی با نام‌های Night Springs و The Lake House منتشر خواهد شد. طبق گزارش های اخیر، بسته الحاقی اول رسما معرفی شده است. بازی Alan Wake 2: Night Springs بازیکنان را در سه فصل داستانی مجزا و مستقل قرار می‌دهد که هر کدام داستان یک قهرمان متفاوت را در سناریوهایی عجیب و غریب روایت می‌کند. بازیکنان در نقش شخصیت‌های قدیمی سایر بازی‌های رمدی، به تجربه بازی مشغول می‌شوند. کلانتر برایت فالز، تیم بریکر و حتی جسی فادن، شخصیت اصلی بازی Control، از جمله این کاراکترهای قابل بازی هستند. علاوه بر موارد گفته شده، این بسته الحاقی امروز منتشر می‌شود.

استودیو Remedy Entertainment همچنین اعلام کرد، بازی Alan Wake 2 که سال گذشته فقط به صورت دیجیتالی عرضه شد، سرانجام به صورت فیزیکی نیز منتشر می‌شود. در پاییز امسال، این بازی یک نسخه فیزیکی دیلاکس و همچنین یک نسخه فیزیکی کلکسیونر دریافت خواهد کرد که جزئیات آن باید در ماه‌های آینده ارائه شود.

بازی Alan Wake 2 هم اکنون برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید