اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه نسخه فیزیکی Alan Wake 2 Deluxe Edition

Alan Wake 2 Deluxe Edition
نویسنده : دانیال نوروزی۱۱ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

این نسخه شامل بازی پایه، آیتم‌های Digital Deluxe Edition،Expansion Pass و موارد دیگر است. نسخه Collector’s Edition در ماه دسامبر با قیمت 199.99 دلار عرضه می‌شود.

با استناد به صفحه پرسش‌های متداولی که اخیرا به‌روزرسانی شد، نسخه Physical Deluxe بازی  Alan Wake 2از استودیو Remedy در تاریخ ۲۲ اکتبر منتشر می‌شود. این نسخه شامل بازی پایه و آیتم‌هایی از نسخه Digital Deluxe Edition، از جمله اسکین تفنگ شاتگان، لباس‌های جایزه‌ای و جذاب به قیمت 79.99 دلار / 79.99 یورو / 64.99 پوند است. این نسخه دارای بسته‌های الحاقی Expansion Pass و کد Alan Wake Remastered Digital Edition هم خواهد بود.

نسخه Limited Physical Collector’s Edition در ماه دسامبر عرضه می‌شود و با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار به فروش ‌رسد. این بسته که توسط Limited Run ساخته شده است، تمام محتوای Physical Deluxe Edition را در یک جعبه انحصاری ارائه می‌کند. ویژگی‌های فیزیکی این بسته، شامل ماکتی از لامپ فرشته آلن ویک با چراغ کار او، جاکلیدی و کلید اتاق 665 در هتل اوشن ویو، کتاب هنری Alan Wake 2 و مجموعه پین‌های دنیای قهوه است.

Remedy همچنین تصریح کرد که نسخه رایانه‌های شخصی فقط از طریق فروشگاه Epic Games در دسترس است و نسخه فیزیکی دریافت نخواهد کرد. منتظر جزئیات بیشتر باشید تا نسخه های فیزیکی در اواخر امسال عرضه شوند. بازی Alan Wake 2 برای PC، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و پلی‌استیشن 5 در دسترس است. بسته الحاقی Night Springs همین اواخر برای بازی عرضه شد و با استقبال مثبتی روبه‌رو شد.

دیدگاهتان را بنویسید