اخبار بازی

بازی Alan Wake 2 ده روز تاخیر خورد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

رمدی (Remedy) می‌گوید که اکتبر ماه شگفت‌انگیزی برای عرضه بازی‌ها است و امیدوار است که تاخیر Alan Wake 2، فضای بیشتری را برای همه فراهم کند تا از بازی‌های مورد علاقه‌شان لذت ببرند.

به نظر می رسد امسال، همه توسعه دهندگان و ناشران این صنعت دور هم جمع شدند و تصمیم گرفتند تا بزرگ‌ترین عناوین خود را در ماه اکتبر منتشر کنند. Alan Wake 2 یکی از چندین عنوانی است که در طول این ماه عرضه خواهد شد. تا قبل از این تاخیر، انتشار بازی به شدت نزدیک به تاریخ عرضه سایر بازی‌های عظیم مانند Marvel’s Spider-Man 2 ،Forza Motorsport ،Super Mario Bros. Wonder و Assassin’s Creed Mirage بود. مشخصا این نزدیکی به پتانسیل‌های فروش و دیده شدن بازی آسیب می‌رساند و رمدی هم برای جلوگیری از این اتفاق، انتشار Alan Wake 2 را به تعویق انداخت.

به نظر می‌رسد که رمدی نیز مانند طرفداران به این عوامل توجه کرده است. این توسعه‌ دهنده اخیرا در توییتر تایید کرد که تاریخ انتشار Alan Wake 2 را 10 روز به عقب می‌اندازد. اگرچه بازی هنوز در ماه اکتبر عرضه می‌شود، اما به جای تاریخ عرضه قبلی که 17 اکتبر اعلام شده بود، اکنون در 5 آبان 1402 (27 اکتبر 2023) منتشر خواهد شد. استودیو سازنده نوشت:

اکتبر ماه شگفت‌انگیزی برای عرضه بازی‌ها است و امیدواریم این تغییر، فضای بیشتری را برای همه فراهم کند تا از بازی‌های مورد علاقه‌شان لذت ببرند.

بازی Alan Wake 2 به هنگام عرضه برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اکس و اس و PC  در دسترس خواهد بود. جزئیات بیشتری از این بازی نیز در اواخر این ماه با نمایش جدیدی در Gamescom Opening Night Live منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید