اخبار بازی

تمامی نسخه‌های فیزیکی بازی Unicorn Overlord در ژاپن به فروش رفتند

نویسنده : دانیال نوروزی۲۴ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به نظر می‌رسد که فروش بازی Unicorn Overlord بهتر از آنچه Atlus پیش‌بینی کرده بود، پیش می‌رود و در حال حاضر تمام نسخه‌های فیزیکی آن فروخته شده است.

بازی Unicorn Overlord هفته گذشته در سراسر جهان عرضه شد. این بازی RPG و تاکتیکی که توسط استودیو Vanillaware توسعه یافته است، به نظر شروع محکمی داشته را تجربه می‌کند. در واقع، موفقیت مالی بازی بهتر از آن چیزی است که کمپانی Atlus پیش‌بینی می‌کرد.

در پیامی که اخیرا در وب سایت این شرکت منتشر شده است، Atlus از بازیکنان ژاپنی به دلیل استقبال بسیار خوبی که داشتند، تشکر کرده است. گفته می‌شود که تمام نسخه‌های فیزیکی این بازی در کشور ژاپن، تنها چند روز پس از عرضه به اتمام رسیده است. Atlus بابت کمبود عرضه عذرخواهی کرده است و می‌گوید که محموله دیگری به زودی وارد بازار می‌شود. با توجه به محبوبیت این بازی در ژاپن، بازیکنان ممکن است بخواهند بازی را پیش‌خرید کنند.

جورج کامیتانی، مدیرعامل Vanillaware، اخیرا اعلام کرد که بودجه این استودیو در طول توسعه Unicorn Overlord تمام شده است و باید برای پشتیبانی، از جیب خود هزینه کنند. با توجه به شرایط فعلی، تیم سازنده مطمئنا از دیدن عملکرد خوب بازی، خوشحال خواهد شد.

بازی Unicorn Overlord برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس است. Atlus می‌گوید که در حال حاضر، هیچ برنامه‌ای برای عرضه این عنوان روی رایانه‌های شخصی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید