اخبار سینما

یک بازیگر به علت اعتصابات هالیوود خانه خود را فروخت!

یک بازیگر به علت اعتصابات هالیوود خانه خود را فروخت!
نویسنده : تحریریه۱۸ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

«بیلی پورتر»، بازیگر و خواننده در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که به دلیل اعتصابات در حال انجام در هالیوود، ناچار است خانه خود را بفروشد تا پول ذخیره کند.

پورتر، برنده جایزه امی برای کارش در سریال “پوز” شبکه FX، در مصاحبه برای تبلیغ حرفه موسیقی‌اش صحبت کرد و از بحث درباره کارهای تلویزیونی و سینمایی‌اش پرهیز کرد.

وقتی موضوع اعتصابات مطرح شد، پورتر گفت که مجبور است اقدامات صرفه‌جویی هزینه انجام دهد، زیرا چند پروژه‌ای که قرار بود در سپتامبر کار کند به تعویق افتاده‌اند.

او گفت:

من باید خانه‌ام را بفروشم. چون در حال اعتصاب هستیم و نمی‌دانم کی به کار برمی‌گردیم. زندگی یک هنرمند تا زمانی که پول زیادی به دست نیاورده، همچنان چک به چک است. من قرار بود در یک فیلم جدید و یک سریال تلویزیونی جدید از سپتامبر شروع به کار کنم اما هیچ‌کدام از این‌ها اتفاق نمی‌افتد. پس به آن شخصی که گفته بود ‘ما آنها را تا زمانی که مجبور شوند آپارتمان‌هایشان را بفروشند، گرسنه نگه می‌داریم’، شما مرا قبلا گرسنه کرده‌اید.

پورتر در ادامه باب ایگر مدیرعامل دیزنی را به خاطر اظهاراتش مبنی بر اینکه خواسته‌های اعتصاب‌کنندگان واقع‌بینانه نیست، مورد انتقاد قرار داد.

او گفت:

وقتی آقای ایگر می‌گوید خواسته‌های ما برای دریافت دستمزد مناسب واقع‌بینانه نیست، در حالی که خودش روزی 78 هزار دلار درآمد دارد، من هیچ حرفی برای گفتن ندارم جز اینکه: لعنت به تو.

دیدگاهتان را بنویسید