اخبار تکنولوژی

اندروید 14 سوار بر رابط کاربری OneUI 6.0 برای گلکسی S21 FE منتشر شد

galaxy s21 fe android 14
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۴ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گلکسی اس۲۱ اف ای، یکی از پرفروش‌ترین محصولات سامسونگ در بازار کشور ما است. این گوشی هوشمند با اندروید ۱۲ معرفی و برای دریافت ۴ نسخه بعدی اندروید تضمین شده است.

پس از دریافت آپدیت اندروید ۱۳، اکنون نوبت به دریافت آپدیت اندروید ۱۴ رسیده است. سامسونگ رسما آپدیت اندروید ۱۴ همراه با واسط کاربری OneUI ۶ را برای گلکسی اس۲۱ اف ای عرضه کرد.با توجه به تضمین دریافت ۴ نسخه بعدی اندروید، انتظار می‌رود این محصول تا اندروید ۱۶ نیز آپدیت شود تا دارندگان آن از پشتیبانی کامل نرم‌افزاری برخوردار باشند.

OneUI 6.0

در حال حاضر، کاربران خوش‌شانس اپراتور ورایزن آمریکا می‌توانند آپدیت اندروید ۱۴ و واسط کاربری OneUI ۶ را برای گوشی گلکسی اس۲۱ اف ای خود دانلود کنند.

این آپدیت دارای شماره فریم‌ور G990USQU9FWK5 یا G990U2SQU7FWK5 است که به‌صورت بی‌سیم عرضه می‌شود. حجم دقیق آن اعلام نشده، اما تخمین زده می‌شود حدود ۳ گیگابایت باشد.

اطلاعاتی در مورد وصله امنیتی آن فاش نشده، اما احتمالاً مربوط به ماه نوامبر است. باید توجه داشت که عرضه این آپدیت‌ها به‌صورت مرحله‌ای صورت می‌گیرد و ممکن است تا چند هفته طول بکشد تا برای همه کاربران در دسترس قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید