اخبار تکنولوژی

Android Auto اکنون دو بار پیام‌ها را قبل از ارسال می‌خواند!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۲ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

برنامه Android Auto و سایر خدمات این چنینی، تعامل با گوشی‌های هوشمند حین رانندگی را تا حد امکان ایمن می‌کنند.

این برنامه‌ها اغلب با ویژگی‌های جدید و کاربردی به‌روز می‌شوند تا رانندگی را برایتان راحت‌تر کنند، یا حداقل برای رسیدن به این هدف، تمام تلاش خود را می‌کنند. با این حال، رسانه 9to5Google اکنون گزارش می‌دهد که Android Auto اخیرا به‌روزرسانی نسبتا عجیبی (یا باگ؟) دریافت کرده است. معمولا اگر می‌خواهید با استفاده از Android Auto پیامی را با استفاده از صدا ارسال کنید، این فرآیند بسیار ساده است. پس از صدا زدن دستیار، می‌گویید پیام برای چه کسی است و محتوای پیام را بلند تکرار می‌کنید. سپس Google Assistant پیام را یک بار برای شما می‌خواند و پس از تایید آن، ارسال می‌شود.

با این حال، برخی از کاربران در Reddit گزارش داده‌اند که این رفتار برنامه اکنون تغییر کرده است. در حال حاضر، وقتی دستیار می‌گوید در حال ارسال پیام است، یک بار دیگر آن را با صدای بلند می‌خواند. با این حال، به نظر نمی‌رسد که دو بار خواندن پیام‌ها، هدف خاصی را دنبال کند. تاکنون هیچ راهی برای تغییر این تنظیم وجود ندارد (اگر اصلا یک قابلیت جدید باشد). در مورد پاسخ‌ها، رفتار برنامه به صورت معمول دنبال می‌شود: «دستیار» پیام را می‌خواند، سپس می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید پیامی در پاسخ ارسال کنید یا خیر. سپس، قبل از اینکه برای تایید ارسال شود، آن را یک بار می‌شنوید.

برای برخی از کاربران، دستیار صحبت شما را خیلی زود قطع می‌کند، اما به نظر می‌رسد این مشکل به اندازه مورد فوق گسترده نیست. هنوز مشخص نیست که آیا این تغییر یک باگ است یا تعمدا توسط گوگل در برنامه قرار داده شده است. هرچه که باشد، واقعا قابلیت خاصی را به برنامه اضافه نمی‌کند، فقط چند ثانیه دیگر به فرآیند ارسال پیام (که برای برخی‌ها می‌تواند خسته‌کننده باشد) می‌افزاید. به محض هرگونه تغییر در این مشکل، شما را از آن مطلع خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید