اخبار سینما

اعلام تاریخ اکران «6 Insidious»

اعلام تاریخ اکران «6 Insidious»
نویسنده : تحریریه۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

قسمت جدید فیلم ترسناک «6 Insidious» که توسط کمپانی Blumhouse Productions و با همکاری Screen Gems ساخته می‌شود، به برنامه اکران سونی اضافه شده است. انتشار این فیلم برای تاریخ ۲۹ آگوست ۲۰۲۵ در نظر گرفته شده است.

هنوز جزئیات دیگری از این پروژه منتشر نشده، از جمله اینکه آیا بازیگران اصلی مجموعه مانند پاتریک ویلسون و لی وانل در آن حضور خواهند داشت یا خیر.

این فیلم جدید با «Thread: An Insidious Tale» که اسپین‌آفی از این مجموعه است، تفاوت دارد. «Thread: An Insidious Tale» قرار است با بازی مندی مور و کومیل نانجیانی و کارگردانی و نویسندگی جرمی اسلاتر ساخته شود.

اگر این فیلم جدید «Insidious» اولین فیلم این مجموعه باشد که بعد از «Insidious: The Red Door» در سال ۲۰۲۲ اکران می‌شود، ششمین قسمت از این فرنچایز ترسناک خواهد بود. در فیلم «Insidious: The Red Door»، پاتریک ویلسون و تای سیمپکینز به این مجموعه بازگشتند و ویلسون برای اولین بار در مقام کارگردان ظاهر شد. این فیلم با وجود بودجه کم ۱۶ میلیون دلاری، در گیشه تابستان عملکرد خوبی داشت و ۸۲ میلیون دلار در آمریکا و ۱۸۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

مجموعه فیلم‌های «Insidious» که از سال ۲۰۱۰ با کارگردانی جیمز وان آغاز شد، تاکنون در مجموع بیش از ۷۳۰ میلیون دلار در سطح جهانی فروخته است. در حالی که در طول سال‌ها، توزیع‌کنندگان این مجموعه چندین بار تغییر کرده‌اند (از FilmDistrict به Focus Features و سپس یونیورسال و حالا سونی)، کمپانی Blumhouse Productions در تمام قسمت‌ها حضور داشته و با استودیوهای مختلف همکاری کرده است. Screen Gems که در ساخت «Insidious: The Red Door» مشارکت داشت، برای این فیلم جدید نیز بازگشته است.

جیسون بلوم، مدیر Blumhouse Productions، پیش از اکران «Insidious: The Red Door» در مصاحبه‌ای گفته بود که این مجموعه برای مدتی طولانی به استراحت خواهد رفت. او قسمت پنجم را «آخرین چیزی که برای مدتی از Insidious خواهیم دید» عنوان کرده بود و گفته بود که «شاید این استراحت همیشگی نباشد، اما قطعا خیلی طولانی خواهد بود. بر خلاف تمام فیلم‌های قبلی Insidious، برنامه‌ای برای قسمت ششم وجود ندارد.» اگر تاریخ جدید سونی تغییر نکند، این وقفه فقط ۲۵ ماه طول می‌کشد.

دیدگاهتان را بنویسید