اخبار بازی

نیل دراکمن فارغ از ریمستر بازی The Last of Us 2، روی پروژه خود کار می‌کند

نویسنده : دانیال نوروزی۲۹ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که ساخت بازی جدید نیل دراکمن با سرعت زیادی ادامه دارد و بازسازی The Last of Us Part 2 روی پیشرفت آن تاثیری نخواهد گذاشت.

شرکت ناتی داگ به صورت رسمی بازی The Last of Us Part 2 Remastered را برای کنسول پلی استیشن 5 معرفی کرد که شامل محتوای جدیدی چون مراحل حذف شده و یک حالت روگ لایک می‌شود. این بازی اوایل سال آینده عرضه خواهد شد، اما برخی سوال می‌کنند که آیا ساخت نسخه ریمستر واقعا ضروری است یا خیر. برخی کاربران توییتر احساس می‌کنند که شرکت سازنده باید به جای بازسازی عناوین قدیمی، روی عناوین جدید کار کند. جوردن میدلر، مجری پادکست VGC، گزارش داد:

«با توجه به چیزی که از یک نفر شنیده‌ام، این بازی بیشتر یک پروژه برای کارمندان جدید بود تا آن‌ها را وارد فرآیند ساخت بازی کنند. تیم اصلی نیل دراکمن با تمام قوا روی یک بازی اورجینال کار می‌کند. تا جایی که من می‌دانم، این پروژه‌ها روی پیشرفت یکدیگر تاثیر منفی نمی‌گذراند».

رئیس ناتی داگ (و کارگردان The Last of Us 2) از قبل تایید کرده است که بازی جدیدش در دست ساخت قرار دارد. با توجه به اینکه پروژه مستقل و چند نفره The Last of Us به حالت تعلیق درآمده است (اگرچه کارگردان وینیت آگاروال تایید کرد که هنوز روی آن کار می‌کند)، منطقی است که ناتی داگ پروژه دیگری برای مشغول نگه داشتن تیم‌هایش داشته باشد. پروژه بازسازی نسخه دوم The Last of Us می‌تواند سازندگان جدید را با جریان کار، فرآیند ساخت و موتور بازی‌سازی شرکت آشنا کند.

بازی The Last of Us Part 2 Remastered در تاریخ 29 دی 1401 (19 ژانویه 2024) عرضه می‌شود. بازیکنان پلی استیشن 4 که بازی را از قبل روی کنسول خود در اختیار داشته‌اند، می‌توانند با قیمت 10 دلار آن را به نسخه ریمستر ارتقا دهند.

دیدگاهتان را بنویسید