اخبار تکنولوژی

سفارش گلکسی رینگ آسان نخواهد بود!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۵ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

افشاگری جدید توسط ایوان بلاس، فردی شناخته‌شده در حوزه فناوری (از طریق وبسایت Android Authority)، نشان می‌دهد که سامسونگ دو روش مختلف برای سفارش انگشتر هوشمند گلکسی ارائه خواهد کرد.

اگر سایز انگشت خود را می‌دانید، به راحتی می‌توانید این پوشیدنی جدید را (که در ۹ سایز مختلف عرضه می‌شود) سفارش دهید. کافیست سایز انگشت خود را انتخاب کرده و دستگاه را خریداری کنید. بر اساس این افشاگری که به نظر می‌رسد روند رسمی سفارش در وب‌سایت سامسونگ را نشان می‌دهد، پس از سفارش، «انگشتر هوشمند گلکسی شما به روال معمول به سرعت تحویل داده خواهد شد».

اما اگر سایز انگشت خود را نمی‌دانید، این فرایند دو مرحله‌ای به چهار مرحله تبدیل می‌شود. ابتدا با انتخاب گزینه «سایز من را نمی‌دانم»، انگشتر هوشمند گلکسی را سفارش می‌دهید. سپس سامسونگ یک «بسته تعیین سایز» برای شما ارسال می‌کند. در این افشاگری ذکر شده که این حلقه‌های نمونه بر اساس استاندارد سایز آمریکا ساخته شده‌اند. با استفاده از این حلقه‌های نمونه، سایز مناسب خود را پیدا می‌کنید. در مرحله بعد، سایز انگشت خود را در صفحه‌ی «سفارش من» تایید می‌کنید. ایمیلی دریافت خواهید کرد که سایز انگشت‌تان را تایید می‌کند. در نهایت، آخرین مرحله این است که «بهترین سایز انگشتر گلکسی برای شما ارسال خواهد شد!».

اگر قصد خرید انگشتر هوشمند گلکسی را دارید، بهتر است از قبل سایز انگشت خود را بدانید تا منتظر ارسال «بسته تعیین سایز» از طرف سامسونگ نشوید. این انگشتر هوشمند در دومین رویداد Unpacked سال جاری سامسونگ که در تاریخ ۱۰ جولای در پاریس برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. بازی‌های المپیک تابستانی نیز کمی بیش از دو هفته بعد در پاریس آغاز می‌شود و به نظر می‌رسد سامسونگ برنامه‌هایی برای تبلیغات مرتبط با «بازی‌های تابستانی» دارد.

انتظار می‌رود سامسونگ در ابتدا ۴۰۰ هزار عدد انگشتر گلکسی تولید کند. این انگشتر دارای حسگرهایی است که وضعیت سلامتی و تناسب اندام کاربر را ثبت می‌کند و اطلاعات آن روی صفحه‌ی گوشی هوشمند جفت‌شده نمایش داده می‌شود. کاربران می‌توانند با استفاده از این انگشتر نوار قلب خود را بگیرند و از طبیعی بودن ضربان قلب‌شان مطمئن شوند. همچنین این انگشتر ضربان قلب، میزان اکسیژن خون، وضعیت خواب و موارد دیگری را اندازه‌گیری خواهد کرد. به احتمال زیاد انگشتر گلکسی میزان کالری مصرفی روزانه و فعالیت‌های خاصی را نیز ردیابی می‌کند.

شاید این انگشتر جایگزین ساعت‌های هوشمند نشود، اما می‌تواند به عنوان یک ابزار پوشیدنی مفید و حتی نجات‌دهنده عمل کند. بر اساس آخرین شایعات، قیمت انگشتر گلکسی چیزی بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار خواهد بود و به نظر می‌رسد نیاز به پرداخت یک حق اشتراک ماهانه‌ی زیر ۱۰ دلار نیز وجود داشته باشد. مدیر بخش موبایل سامسونگ، TM Roh، در ماه فوریه اعلام کرده بود که این پوشیدنی با یک بار شارژ می‌تواند تا ۵ تا ۹ روز دوام بیاورد. این عمر باتری فوق‌العاده می‌تواند به دلیل عدم وجود نمایشگر در این انگشتر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید