اخبار تکنولوژی

همکاری اپل و سامسونگ برای ساخت آیفون تاشو!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل و سامسونگ، دو غول دنیای تکنولوژی، احتمالا برای تولید نمایشگر آیفون تاشو آینده همکاری خواهند کرد. طبق گزارش منتشر شده در DigiTimes، این دو شرکت قراردادی را در زمینه توسعه نمایشگر برای آیفون تاشو آتی امضا کرده‌اند.

سامسونگ در زمینه نمایشگرهای گوشی‌های هوشمند پیشتاز است و چندین سال است که یکی از تامین کنندگان اصلی نمایشگر برای آیفون‌های اپل بوده است. هرچند که اپل با شرکت‌های دیگری نیز در این زمینه همکاری داشته، اما سامسونگ همواره یکی از گزینه‌های اصلی این شرکت برای نمایشگرهای پریمیوم بوده است.

این همکاری جدید می‌تواند گام مهمی برای اپل در راستای معرفی اولین آیفون تاشو خود باشد. اگرچه هنوز جزئیات کمی در مورد این گوشی تاشو در دسترس است، اما ورود اپل به بازار رو به رشد گوشی‌های هوشمند تاشو می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر این بخش از صنعت موبایل داشته باشد.

در رابطه با همکاری احتمالی اپل و سامسونگ برای تامین نمایشگرهای تاشو، هنوز ابهاماتی وجود دارد. این قرارداد ممکن است صرفاً برای آیفون تاشو باشد یا محصولات تاشو دیگری مانند آیپد تاشو را نیز در بر بگیرد.

با توجه به تازگی عرضه آیپدهای جدید اپل، بعید به نظر می‌رسد که این شرکت در سال جاری میلادی محصول تاشویی را معرفی کند. اما کاربران باید منتظر رویدادهای آینده اپل مانند کنفرانس توسعه‌دهندگان (WWDC) و رونمایی از آیفون‌های سری 16 بمانند تا شاید در آنجا اطلاعات بیشتری از گوشی‌ها و تبلت‌های تاشوی اپل منتشر شود.

طبق گزارش‌های قبلی، اپل در حال آزمایش دو اندازه 7.9 و 8.3 اینچی برای نمایشگر داخلی آیفون تاشو است. برای مقایسه، صفحه نمایش داخلی گلکسی زد فولد 5 سامسونگ، 7.6 اینچی است.

دیدگاهتان را بنویسید