اخبار تکنولوژی

اپل استقبال بالای کاربران از هدست ویژن پرو را تایید کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۴ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

برخلاف شایعات اخیر مبنی بر عدم استقبال توسعه‌دهندگان از هدست واقعیت ترکیبی اپل، استیو سینکلر، مدیر بازاریابی این محصول، اعلام کرده که تعداد دانلودهای SDK این هدست بیشتر از حد انتظار اپل بوده است.

بنابراین به نظر می‌رسد هدست واقعیت افزوده اپل موسوم به ویژن پرو از محبوبیت خوبی در میان توسعه‌دهندگان برخوردار است و مشکل خاصی در این زمینه ندارد. اظهارات اخیر مدیر اپل در تضاد با شایعات قبلی در مورد بی‌توجهی توسعه‌دهندگان به این محصول است.

در هفته‌های اخیر گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه تعداد اندکی از توسعه‌دهندگان در کارگاه‌های آموزشی هدست واقعیت‌افزوده اپل حضور یافته‌اند. طبق شایعات، حتی برخی از این کارگاه‌ها با صندلی‌های خالی روبرو شده‌اند. اپل به‌طور رسمی واکنشی به این گزارش‌ها نشان نداده است.

اما معاون روابط جهانی توسعه‌دهندگان اپل، سوزان پرسکات، اظهار داشته که توسعه‌دهندگان از کارگاه‌های برگزار شده رضایت بالایی داشته‌اند.

پیش‌تر گفته شده بود یکی از دلایل کم‌بودن حضور توسعه‌دهندگان در کارگاه‌های هدست واقعیت افزوده اپل، برگزاری آن‌ها در کوپرتینو بوده است؛ زیرا توسعه‌دهندگان باید هزینه‌های سفر به ساحل غربی آمریکا را متحمل می‌شدند.

از اواخر ژوئن، شبیه‌ساز visionOS منتشر شده تا توسعه‌دهندگان بتوانند بدون حضور در کارگاه‌ها، اپلیکیشن‌های این هدست را توسعه دهند. هم‌چنین اپل سومین نسخه بتای visionOS را منتشر کرده است. قرار است هدست واقعیت افزوده اپل در اوایل 2024 به بازار عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید