اخبار بازی

بازی Death Stranding و عناوین آینده کوجیما پروداکشنز به پلتفرم‌های اپل می‌آیند

بازی Death Stranding
نویسنده : دانیال نوروزی۱۷ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

روز گذشته و در جریان رویداد بزرگ WWDC 2023 اپل که پر از سورپرایزها و البته، رونمایی هیجان‌انگیز هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو بود، هیدیو کوجیما، بازیساز اسطوره‌ای و بنیان‌گذار استودیو کوجیما پروداکشنز از نسخه مک OS بازی Death Stranding رونمایی کرد.

بازی Death Stranding و عناوین آینده کوجیما پروداکشنز به پلتفرم‌های اپل می‌آیند

احتمالا حضور هیدیو کوجیما در رویدادی مربوط به اپل، موردی بود که هیچ‌کس حتی حدس هم نمی‌زد، اما ورود ناگهانی و ویژه او بسیاری را انگشت به دهان کرد. هیدئو کوجیما با ستایش پلتفرم‌های اپل گفت:

من از سال ۱۹۹۴ یکی از طرفداران دو آتشه اپل و کاربر سیستم مک هستم. این برای من یک رویاست که می‌بینیم بهترین کار تیمم به پلتفرم مک می‌آید.

خالق سری بازی‌های متال گیر و پدر سبک مخفی‌کاری که بیش از سی سال در صنعت بازی‌های ویدیویی فعالیت دارد و به عنوان یکی از نماد‌های تاریخی این صنعت/هنر شناخته می‌شود، در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت:

حالا ما به عصر جدیدی از گیمینگ روی پلتفرم مک وارد شده‌ایم. بنابراین، بسیار خوشحال هستم که اعلام کنم ما بازی Death Stranding: Director’s Cut را اواخر سال جاری میلادی برای پلتفرم مک عرضه می‌کنیم. من از قدرت اپل سیلیکون و متال 3 در کنار مکانیزم رندرینگ و سیستم ارتقا مقیاس MetalFX شگفت‌زده شده‌ام.

هیدیو کوجیما قول داده که بازی‌های آینده خود را هم به پلتفرم‌های اپلی خواهد آورد و باید دید آیا برنامه کوجیما با اپل صرفا محدود به سیستم عامل مک می‌شود یا ما می‌توانیم بازی‌های کوجیما پروداکشنز را روی گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد هم تجربه کنیم.

استودیو کوجیما پروداکشنز در حال حاضر روی چند پروژه مختلف کار می‌کند که یکی از آنها قسمت دوم بازی Death Stranding و دیگری، پروژه‌ای در سبک ترسناک روانشناختی برای پلتفرم ایکس‌باکس به نام Overdose است.

دیدگاهتان را بنویسید