اخبار تکنولوژی

اپل آیفون‌های سری 13 را با تخفیف می‌فروشد

اپل آیفون‌های سری 13 را با تخفیف می‌فروشد
نویسنده : عضو تحریریه۲۴ اسفند ۱۴۰۱
0 دیدگاه

اپل چند ماه پیش سری 14 آیفون را روانه بازار کرد و به محض عرضه این مجموعه جدید در بازار، این شرکت فروش برخی از مدل‌های سری 13 را متوقف کرد. اکنون، تمام مدل‌های سری آیفون 13 به جز یک مورد، اما در نسخه‌های بازسازی‌شده از فروشگاه آنلاین خود این غول فناوری در ایالات متحده برای خرید در دسترس هستند.

اپل امروز فروش گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس بازسازی شده را از طریق فروشگاه آنلاین خود در ایالات متحده آغاز کرده است. این دستگاه‌ها با تخفیف عرضه می‌شوند، مدل استاندارد 619 دلار، مدل Pro با قیمت 759 دلار و مدل Pro Max با قیمت 849 دلار در دسترس است.

سری آیفون 13 اپل برای اولین بار در سپتامبر 2021 معرفی شد و این اولین بار است که این شرکت فروش نسخه‌های بازسازی شده خود را در ایالات متحده آغاز می‌کند. با این حال، اپل اوایل سال جاری فروش نسخه بازسازی شده این خط را در بازار اروپا آغاز کرد. از آنجایی که گزینه 13 Mini Refurbished در اروپا به فروش می‌رسد، انتظار می‌رود که به زودی در ایالات متحده نیز در دسترس قرار گیرد.

در ایالات متحده، این شرکت گزینه‌های رنگی و ظرفیت‌های ذخیره‌سازی متعددی را برای این گوشی‌های هوشمند معرفی کرده است، اما در دسترس بودن یا موجودی ممکن است با فروش محصولات موجود توسط اپل نوسان داشته باشد. تمام آیفون‌های بازسازی‌شده با باتری‌های جدید، پوسته‌های بیرونی و کابل USB-C جدید به لایتنینگ در جعبه عرضه می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید