اخبار تکنولوژی

برنامه اپل در رویداد WWDC 2023 به طور کامل افشا شد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۳ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تنها دو روز به رویداد WWDC 2023 اپل باقی مانده است و کوپرتینویی‌ها مشغول آماده‌سازی خود برای یکی از مهم‌ترین رویدادهای چند سال اخیر خود هستند.

اما اپل ظاهرا نتوانسته است تا برنامه‌های مراسم را تا لحظه‌ی شروع برگزاری آن مخفی نگه دارد و یک منبع چینی به طور کامل برنامه‌های اپل برای کنفرانس WWDC 2023 را به طور کامل افشا کرده است.

طبق استناد به اطلاعاتی که از این منبع به بیرون درز پیدا کرده است، اپل در این مراسم از هدست واقعیت ترکیبی خود با قیمت 2899 رونمایی خواهد کرد. نام این هدست Reality Prp است و از سیستم‌عامل xrOS و سنسور Lidar 3D بهره‌مند است.

به ادعای این منبع چینی، اپل مراسم را با معارفه‌ی iOS 17 آغاز می‌کند و گوشی‌های iPhone X به بعد می‌توانند این نسخه از سیستم‌عامل آی او اس را دریافت کنند.

بعد از iOS 17، نوبت نسخه جدید دستیار صوتی سیری می‌رسد که قرار است از هوش‌ مصنوعی پشتیبانی کند که خبری خوب برای طرفداران این دستیار صوتی است.

سپس نوبت به مک بوک ایر 15 اینچی می‌رسد که بزرگ‌ترین مک بوک ایر تاریخ است و با وزن حدود 1.4 کیلوگرم، می‌تواند جذابیت‌های زیادی را به همراه داشته باشد.

در ادامه رویداد، نوبت به MacOS Skyline و WatchOS 10 می‌رسد و پس از آن تیم کوک روی صحنه می‌آید تا شخصا به معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل بپردازد. در آخر نیز مراسم با معارفه مک پرو به پایان می‌رسد.

رویداد WWDC 2023 روز دوشنبه 15 خرداد ماه 1402 برگزار می‌شود و تمام اخبار مربوط به رویداد در وب‌سایت و صفحه اینستاگرام مگ تک پوشش داده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید