اخبار تکنولوژی

هوم پادهای جدید اپل به نمایشگر مجهز می‌شوند

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۳۰ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اخیرا تصاویری از یک نمونه اولیه نشده اسپیکر هوشمند هوم‌پاد اپل که دارای صفحه نمایش LCD است، در اینترنت منتشر شده است. این تصاویر توسط یک کلکسیونر نمونه‌های اولیه اپل به اشتراک گذاشته شده و نشان می‌دهد اپل در حال توسعه یک هوم‌پاد با صفحه نمایش لمسی بزرگ در بخش بالایی است.

اندازه این صفحه نمایش به مراتب بزرگتر از صفحه فعلی هوم‌پاد است. عکس دیگری نیز وجود یک صفحه LCD کاربردی در بالای هوم‌پاد را نشان می‌دهد. بنابراین به نظر می‌رسد شایعات مبنی بر توسعه هوم‌پاد با صفحه نمایش توسط اپل صحت داشته و این شرکت قصد دارد نسخه‌ای با صفحه نمایش از هوم‌پاد را عرضه کند.

تصاویر اخیر از نمونه اولیه هوم‌پاد اپل با صفحه نمایش LCD، نشان می‌دهد این محصول شباهت بیشتری به نسل دوم هوم‌پاد دارد تا نسل اول. کد موقت این محصول B720 است که نشان‌دهنده پیشرفت قابل توجه آن در مراحل توسعه است. بنابراین انتظار می‌رود اپل در آینده نزدیک از این هوم‌پاد با صفحه نمایش رونمایی کند.

گفته می‌شود اپل برای پشتیبانی از صفحه نمایش جدید، برخی برنامه‌های tvOS مانند Apple Music و Apple Podcasts را بازنویسی کرده تا بتوانند روی اندازه‌های متفاوت صفحه نمایش اجرا شوند.

به نظر می‌رسد شایعات در مورد توسعه هوم‌پاد با صفحه نمایش، درست بوده و اپل قصد دارد چنین محصولی را راهی بازار کند.

دیدگاهتان را بنویسید