اخبار تکنولوژی

هوش مصنوعی به گوشی‌های ناتینگ می‌آید

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

شرکت ناتینگ (Nothing) در حرکتی جالب، در آپدیت جدید Nothing OS 2.5.5 هوش مصنوعی ChatGPT را در گوشی‌های خود ادغام کرده است. این به‌روزرسانی که شامل مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و رفع اشکالات است، به‌زودی برای کاربران گوشی‌های Nothing Phone (1) و Nothing Phone (2a) ارسال خواهد شد.

یکی از قابلیت‌های برجسته این آپدیت، معرفی ویجت ChatGPT برای دسترسی سریع از صفحه اصلی گوشی است. علاوه بر این، کاربران می‌توانند اسکرین‌شات‌ها و متون را به سرعت در داخل برنامه ChatGPT کپی و چسبانده و مکالمات جدیدی را آغاز کنند. ناتینگ اعلام کرده این آپدیت که ChatGPT را در گوشی‌های هوشمند این شرکت ادغام می‌کند، در اواخر این ماه برای Nothing Phone (1) و Nothing Phone (2a) عرضه خواهد شد. همچنین این قابلیت در ماه ژوئن برای ایربادزهای Ear و Ear (stick) و سایر محصولات این شرکت فراهم می‌شود.

علاوه بر ادغام ChatGPT، آپدیت Nothing OS 2.5.5 ویژگی‌های دیگری همچون حالت Ultra XDR در برنامه دوربین، سوئیچ HDR برای حالت‌های عکس و پرتره، حالت زنگ در تنظیمات سریع، تقویت کننده RAM، ویجت‌های ضبط جدید و بهبود عملکرد باتری را نیز ارائه می‌کند.

شرکت ناتینگ (Nothing) در آپدیت جدید Nothing OS 2.5.5 برای گوشی‌ها و محصولات خود، هوش مصنوعی ChatGPT اپن‌ای را به صورت کامل ادغام کرده است. این قابلیت جدید که Nothing آن را ادغام ChatGPT نامیده، امکانات متنوعی را برای کاربران فراهم می‌کند.

از جمله ویژگی‌های ادغام ChatGPT در این آپدیت می‌توان به مکالمه صوتی با این هوش مصنوعی برای کاربران ایربادزهای Nothing Ear و Nothing Ear (stick)، اضافه شدن یک ژست جدید برای ChatGPT در دستگاه Nothing X و معرفی ویجت‌های متنوع ChatGPT برای دسترسی سریع از صفحه اصلی اشاره کرد. علاوه بر این، یک دکمه جدید برای جایگذاری مستقیم اسکرین‌شات‌ها و محتوای کلیپ‌بورد در یک مکالمه جدید ChatGPT نیز ارائه شده است.

این آپدیت همچنین ویژگی‌های دیگری مانند پشتیبانی از Ultra XDR در دوربین، سوئیچ HDR برای حالت‌های عکس و پرتره، قابلیت RAM Booster، گزینه Ring Mode در تنظیمات سریع، ویجت‌های جدید Recorder و باتری و حالت اشکال‌زدایی رابط Glyph را نیز ارائه می‌کند.

علاوه بر این، Nothing OS 2.5.5 بهبودهای قابل توجهی از جمله ثبات سیستم، عملکرد NFC و پایداری اتصال Wi-Fi، انیمیشن‌های بهینه‌شده، پاسخ‌گویی سریع‌تر در تنظیمات بلوتوث، تنظیمات صدا بهینه‌شده، نمایش بهتر جلد آلبوم در ویجت Music Player و رفع مشکلات مختلف را نیز به همراه دارد.

شرکت ناتینگ اعلام کرده که این آپدیت با ادغام ChatGPT در اواخر این ماه برای گوشی‌های Nothing Phone (1) و Nothing Phone (2a) ارسال خواهد شد و در ماه ژوئن نیز برای سایر محصولات این شرکت مانند ایربادزهای تازه معرفی شده در دسترس قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید